آرش آرش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

آرش کوچولوووی مامان و بابا

آرش و موبایل خاله صبا

1392/4/1 9:43
نویسنده : مامان پگاه
1,758 بازدید
اشتراک گذاری

موبایل خاله رو با هزار جور ناز و ادا و اگه جواب نده به زوووووور  ازش می گیری

 

اول کمی براندازش می کنی

با دکمه هاش بازی می کنی

بعد می گذاریش کف زمین و دورش می چرخی

تا صفحه اش خاموش می شه زود می شینی و دکمه اش رو می زنی تا روشن بشهههه

تا صفحه اش روشنه تند تند دورش می چرخیو چشمت به صفحه موبایله که خاموش نشه

 

باز تا خاموش می شه می شینی و دکمه اش رو می زنی

 

و این بازی ادامهههههههههههه  دارد

 

راستش این بازیت منو یاد بازی ای می ندازه که آهنگ می گذارن و دو نفر دور یه صندلی می چرخن و تا آهنگ تموم می شه باید زود یکی بشینه روز صندلی تا برنده بشه

این ورژن جدید همون بازیه که پسرم با موبایل اختراعش کردههههه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامی رادوین
5 تیر 92 2:11
الهی قربون آرش کوچولو که کلی دلم براش تنگ شده بود.
وای چقدر عشق کردم با چرخیدن دور موبایل.کاش فیلمشو می دیدم


ممنون خاله
محمدحسين(قهرمان كوچك)
11 تیر 92 3:38
سلام دوست جونم.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم
لطفا کد 343 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.
منتظر راي شما هستم.


متأسفانه موبایلم خرابه ، در حال حاضر گوشی ندارم