آرش آرش ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

آرش کوچولوووی مامان و بابا

آرش و بالش هاااااااااااااا

1392/4/12 1:24
نویسنده : مامان پگاه
1,284 بازدید
اشتراک گذاری

آرش کوچولو یه مدتیه علاقه  عجیبی  به بالش  پیدا کرده ، تا از خواب بیدار می شه می پره 2 یا 3 تا بالش بر می داره و تو خونه راه می افتهههه

 

با بالش  هاش  به همه جای خونه سرک می کشههههههههه

اول میاد تو آشپزخونهههههههههه ، من نمی دونم چرا جدیدا"  پسرم  به راه آب آشپزخونه هم علاقه مند شدهههههه

 

یه مدتیه 3 تا از پستونک هاش گم شده ، اونم به طرز عجیبی !!!!!

من که شک ام به این راه آب آشپزخونه اس

 

گاهی هم دم در ورودی می شینهههههههه

 

روشون می خوابههههههههههه و قلت می زنه

و البته گاهی  هم باهاشون کشتی  می گیره

 

و بعضی وقتها هم باهاشون برای خودش جایی گرم و نرم برای  دیدین تلویزیون درست می کنه

 

چند روز پیش ، تو اتاق مشغول گردگیری  بودم که دیدم از آرش کوچولو  خبری نیست و صداش در نمیاد

وقتی  پیداش  کردم با صحنه ای  مواجه شدم که چند ثانیه ای خشکم زد

آرش در توالت رو با هل باز کرده بود و بالشش رو انداخته بود زیر روشویی و روش دراز کشیدهههههههه بود

 

ای خدا ، نمی دونستم بخندم یا گریه کنم ، کلی بشور و بساب برام درست کرد  

انقدر  هل شدم که نتونستم ازش عکس بگیرممممم

 

خدایتا  خودت به فریادم برررررررررررررس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نونا
12 تیر 92 18:12
وای عزیزممم آرش موهاشو کوتاه کردید
رایان انقدر دفعه قبل گریه کرد میترسم ببرمش آرایشگاه.
مرسی مارو به لیست دوستاتون اضافه کردید
راستی رایان هم عاشق بالشت بازیه



ای من قربون رایان نانازی بشمممممممممممم که دلم می خواد بخورمش
كتي(مامان آقا مهديار)
12 تیر 92 18:21
سلام پيشاپيش از لطفتون ممنونم
لطفا به اين آدرس برين...
http://mahdiyarr.niniweblog.com/post129.php





حتما"
مامان بهاره مامان امیرمحمد
16 تیر 92 16:07
سلام عزیزم وای چه گل پسر با نمکی عزیزم خیلی شیرینه ماشاءا..خدانگهداره براتون از امیرمحمد ما 2ماه بزرگتر به ما سربزنید خوشحال می شیم و دوستتون داریم یک بوس آبدار از آرش قشنگی بوسسسسسسسسس بوصصصصصصصصصصصصصص بوثثثثثثثثثثثثثثثث بو33333333333
مشاور تبلیغاتی (خورشید)
16 تیر 92 22:57
درود بر شما..
دوس داری وبلاگ شخصی داشته باشی ؟دوس داری وبلاگت زیبا باشه؟پس به وبلاگ پارسایی سر بزن و از نمونه های طراحی دایی دیدن کن ....منتظر حضور گرم شما هستیم.