آرش آرش ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

آرش کوچولوووی مامان و بابا

آرش و روژینا در سرزمین عجایب

1392/4/20 14:36
نویسنده : مامان پگاه
1,235 بازدید
اشتراک گذاری

بچه ها رو بردیم سرزمین عجایب ، کلی بهشون خوش گذشت ، آرش مثل همیشه با وارد شدن به سرزمین عجایب و دیدن این همه چراغ و لامپهای روشن کلی هیجان زده شد و شروع به دویدن و جیغ کشیدن کرد و من و بابا امیر هم دنبالش میدویدیم که گم نشه 

 

مثل همیشه  سوار  صندلی هلو کیتی شد 

 

 

برای  اینکه آرش کوچولو  بتونه سوار  بالن و هواپیما بشه خاله صبا لطف کرد و با آرش کوچولووو سوار شد 

 

 

 

 

سوار  قایق موتوری هم شد 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سهیل
21 تیر 92 18:03
سلام آرش جان خوفی؟ بازم اومدم سراغت دلم برات تنگ شده بود عجیجم



ممنون سهیل جون
سهیل
22 تیر 92 10:23
بزرگی درجشن تولد یکسالگی فرزندش نوشت (پسرم تو یک بهار .یک تابستان
یک پاییز. و یک زمستان را دیدی... از این پس همه چیز این جهان تکراری است جز مهربانی......)


زیبا
مامی ارمیا
22 تیر 92 11:49
سلام مامان و بابای آرش عزیز. ارمیای من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده .بهش رای میدین؟؟؟؟؟ لطفا کد 589 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. ممنونم
مامی کیارش و کیانا
22 تیر 92 22:22
پگاه جونم اول از همه تولدت مبارک
ایشاله همیشه به ددر و شادی
منم عاشق آرش شدم و مرتب به وبت سر می زنم و واقعا لذت می برم [h

فدات شم الهام عزیزم
سهیل
23 تیر 92 15:40
سلام ارش چطوری گلی؟ خوشبحالت آرش توکه شبو روز تو تفریح هستی... ایشالا تا ابد تو تفریح و شادی باشی عزیزم....... ودر کنار باشی. بخدا تو دنیا هیچی لذت کنار خانواده بودنو نداره
مامان ماهان
24 تیر 92 10:00
سلام.مامان آرش چون پسر شما تقریبا با پسر من همسنه،من شما را لینک کردم.شما هم اگه دوست داشتین به سایت پسر من بیایید و با هم بیشتر آشنا شویم و نظر بدهیم.
www.mahan90.niniweblog.

با کمال میل عزیزم
laleh
26 تیر 92 19:43
سلام از اینکه به وبلگ پسر خوشگلم سر زدی خوشحال شدم خدا آرش را حفظ کنه منتظر نظرات بعدی شما هستیم.تشکر


نوشین جون فدای پسرت بشم ، مطمئنا" مرتب بهت سر می زنم
فرزانه
30 تیر 92 20:09
آرش جونی دورت بگردم که اینقدر بانمک هیجان زده میشی .شاهزاده کوچولو همیشه خوش وخندان باشی الهی در کنار عزیزانت
پگاه عزیزم تولدت مبارک خانمی انشاالله 120ساله بشی دوست خوبم


ممنون فرزانه عزیزم ، لطف داری قربونت بشم من
مامان سمانه
31 تیر 92 3:48
عزیز دل خاله که اینقدر ناز و ملوسی قربون تو اون شیطنتهای شیرنت خاله جون تاحدودی پستهای جا موندت و خوندم ببخش دیر به دیر میام خیلی جیگری قربونت برم