آرش آرش ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

آرش کوچولوووی مامان و بابا

به بهانه 19 ماهگی پسرم

1392/5/3 2:33
نویسنده : مامان پگاه
1,779 بازدید
اشتراک گذاری

 

این روزها من در عشق تو گم شده ام ، با هم می خوابیم ، با هم بیدار می شیم و با هم زندگی می کنیم 

هنوز  بلد نیستی  حرف بزنی ولی از چشمهای هم می فهمیم که دیگری  چی می گه و چی می خواد

 

گاهی تا می شینم به سمتم می دوی و دستت رو دور گردنم حلقه می کنی و سفت بغلم می کنی و صورتت رو به صورتم می مالی ، خیلی می بوسمت و تو با نگاهی که به چشمام می کنی و می خندی بهم می فهمونی که چقدر  از بوسیدنم لذت می بری 

 

ولی مامان بدان که تنها تو نیستی که لذت می بری ، لذت واقعی  رو من می برم ، با هر بار بوسیدنت ، تو رو بو می کنم و نفسم رو از عطر تنت پر می کنم 

 

تو رو سفت بغل می کنم با در آغوش  کشیدن تو آرامش نداشته ام رو در ضربان قلب تو پیدا می کنم و هر بار که با تو بازی می کنم می فهمم که مادرم چه احساس  زیبایی رو قبل از من تجربه کرده 

خیلی  دوست دارم

 

نوزده ماهگیت مبارک عزیزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نونا
4 مرداد 92 17:32
نوزده ماهگی آرش جونم مبارک.پگاه جون میدونم چی میگی وقتی رایان صورتشو میزاره روی صورتم بهترین و قشنگترین حس دنیاست.[hr

آره مامان رایان ، این حرفا رو یه مادر خوب درک می کنه ، حس جنون بهم دست می ده گاهی
احساس می کنم گاهی خوشبخت ترین آدم دنیااااااام
شادی
6 مرداد 92 0:51
مرسی مرسی پگاه جون به خاطر این همه حرفای خوب اشک تو چشام جمع شد این حسو فقط یک مادر درک میکنه
نونزده ماهگی گل پسرت هم مبارک



ممنون شادی جون ، خیلی خوشحالم که زیباترین حس دنیا رو تجربه می کنیم ، خیلی خوشحالمممممممممممممم
سمیرا
11 آبان 92 16:45
جونم ماشالا
خدا حفظش کنه

ممنون لطف دارین