آرش آرش ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

آرش کوچولوووی مامان و بابا

آرش و صندلی ها

1392/5/6 16:46
نویسنده : مامان پگاه
1,414 بازدید
اشتراک گذاری

هنوزم ، صبحها جرأت ندارم بالش هات  رو  جمع کنم ، خیلی وقتها تو خونه با یه بالش  راه می ری و گاهی هم باهاشون کشتی می گیری 

اگه من و بابا  سرمون روی  بالشت باشه میای و از زیر سرمون به زور درش می اری و می بری می ندازیش  یه گوشه ولی حاضر نیستی  زیر سر من و بابا  ببینیشون

 

این روزها به غیر از بالش ، با صندلیها هم بازی می کنی ، اونا رو میاری تو راهرو و ازشون بالا می ری 

 

 

اسباب بازیهات رو از تو خونه جمع می کنی و میاری زیر صندلیها انبارشون می کنی 

 

 

با صندلی ها تونل درست می کنی و از زیرشون سینه خیز می ری 

 

 

 

 

 

 

 

خلاصه به علایق پسرم صندلی هم اضافه شده

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آوا
9 مرداد 92 17:47
خیلی نازه ماشاالله خدانگهش داره[


ممنونم عزیزم ، خدا کوچولوی شما رو هم حفظ کنه یشالله
خاله مصی
9 مرداد 92 20:20
عزیزممممممممممممی
وقتی این عکستو که رو بالش وسط آشپزخونه لالا کردی
دلم هوری ریخت
اگه کنارم بودی یه گاز محکم می گرفتمت


بیا بگیررررررررررررررررررررررررررررر
خاله مصی
12 مرداد 92 18:52
میگیرمااااااااااااا
عاشقتونم[



فدات شمممممممممممم مصی جون ، کیان رو ببووووس
مامی رادوین
16 مرداد 92 17:51
وای منم خیلی دلم می خواد بخورمش ولی حیف هنوز نتونستم ببینم آرش جونمو


فدای تو و رادوین عزیزم