آرش آرش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

آرش کوچولوووی مامان و بابا

امان از شیطونی هات

1392/5/7 1:33
نویسنده : مامان پگاه
1,971 بازدید
اشتراک گذاری

تا ازت غافل می شم میبینم رفتی  در کابینت رو باز کردی و دو تا ظرف برداشتی  تو خونه داری  کشون کشون از این ور  به اون ور  می کشی و نفس  نفس می زنی 

انگار  مجبورت کردن ، تو خونه باهاشون از این ور  به اون ور  می ری

 

به سختی می گذاریشون روی  مبل و کنارشون می شینی 

 

 

و گاهی  هم در صددی که درشون رو باز کنی و البته چند باری هم موفق شدی و خونه شده پر از شکر

 

گاهی می ری دو تا قاشق چوبی گنده پیدا می کنی و با یه ظرف می شینی برام آشپزی می کنی ، جدیدا" هم برای اینکه کاملا" ادای  من رو دربیاری ظرفت رو می گذاری روی اجاق گاز و روی نوک انگشت می ایستی و برام آشپزی می کنی 

 

از توی کشوی آشپزخونه ، چنگال ها رو بر می داری و می بری به زور می خوای بندازیشون توی فن کوئل 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان آرینا موفرفری
7 مرداد 92 2:20
سلام دوست عزیز دخترم در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده لطفا به دخترم آرینا رای بدین ، خیلی ساده ست فقط عدد 143 را به 20008080200 (دو هزار هشتاد هشتاد دویست) اس ام اس کنید.هر کسی موبایل داشته باشه می تونه رای بده.مرسی از لطف ومهربونی شما. http://arinanafasam.niniweblog.com
مامان ماهان
7 مرداد 92 10:02
ماشاا... چه پسر شیطونی.پس همه بچه ها همینن.من هم از شیطونی های ماهان خسته شدم.ولی خیلی شیرینن.خدا حفظشون کنهههههه


من فدای ماهان گلی بشممممممممممم
مامان نونا
7 مرداد 92 14:18
بخولمش آرش بامزه رو
تولد خودت و همسری مبارک
همیشه شاد و خوشبخت باشید


ممنون مامی نونا جونممممممممممم
سهیل
12 مرداد 92 13:41
سلام مامان آرش کوچولو. خواستم بگم اجازه هست عکسهای که تو برج میلاد گرفتیدو ذخیره کنم؟؟؟؟؟ البته فقط عکسای منظره هارو. اجازه هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟


بلهههههههه حتما"
شادی
14 مرداد 92 5:03
قربونش بشم با این فضولیاش نمیدونم چرا منو یاد دینا میندازه


فدات شم
سهیل
14 مرداد 92 17:20
مرسی ممنون.
فرزانه
16 مرداد 92 0:00
قربون شیطونیات گل پسر برم من.ژست آشپزی کردنت رو قربون بلا.پگاه جون آرین هم قاشق چنگال ها رو میندازه داخل حفره اسپیکر ضبط
مامی رادوین
16 مرداد 92 17:54
الهی فدای اون شکم نازت بشم که داری با اون سطل های سنگین می دوی.ماشاالله به زورت
مامان امیرعلی
17 مرداد 92 16:33
ای جانممم چقد شیطون بلا به ماهم سربزنید خوشحال میشم
مامان محمد ماهان
21 مرداد 92 13:28
سلام از شما خواهش میکنم به سایت زیر برید.میدونم خیلی تلخه ولی برای شاد کردن دل پدر و مادر محمدطاها عزیز و برگردوندش به آغوش گرمشون هر کاری که میتونید انجام بدید.ممنون http://92329.blogfa.com/
مریم مامان کیاوش
28 مرداد 92 20:07
آرش جووونم دلم برات تنگ شده پسر با هوش و با مزه...
مامان آرین
18 شهریور 92 0:46
قربون شیطونیات برم خوشگل خان من.پس کجایی مامان پگاه جون.دلمون تنگ شده واستون خیلیییییییییییییی
عاطفه مامان آرش
23 شهریور 92 14:24
سلام پگاه جون. خوبی؟ آرشت خوبه؟ اومدم بهت خبر بدم که بالاخره آرش منم به دنیا اومد. الان 25 روزشه. خیلی دوسش دارم.


ایشالله به سلامتی ، کاش آدرس وبلاگ پسری رو برام میذاشتی ، از طرف من ببوسش
مامان آرین
12 مهر 92 21:02
پگاه جون کوجایین؟دلم یه ذره شده براتون.


دارم میام
مامان آرین
16 مهر 92 1:26
سلام پگاه جون .وب گل پسر رو اپ نکردی که.؟حالا فرزانه هی پیغام بذار مگه مامان پگاه میخونه اصلامهم نیست اصلا اومدم روز جهانی کودک رو به آرش خوشگلم تبریک بگم.آرش نازنینم روزت مبارکمامان پگاه عزیزم روز گل پسرت مبارک


فدات شم فرزانه جونم
فرزانه مامان آرین مهر
16 مهر 92 16:27
کودک تجسم نور خداست کودک فرشته ای بی بال از سوی خداست کودک مایه آرامش وصلح وصفاست هر چه گویم از کودک بس که او امید فرداست روز کودک بر کودکانمان امیدهای فردا مبارک
محمدحسين***قهرمان كوچك***
2 آبان 92 2:53
سلام دوست جونم...
خوبي...خوشحالم كه بازم ميبينمت
چندوقتي نيومده بودم.....

در عوض الان با چهار تا پست جديد جديد آپم....منتظرتم....ممنون كه مياي...

دوستتتتتتتتتتتت دارم