آرش آرش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

آرش کوچولوووی مامان و بابا

آرش می گه " بااا باااا "

1391/4/21 1:57
نویسنده : مامان پگاه
407 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل من یه یه هفته ای هست که بابا می گی

اولین بار که بابا گفتی  بابا جون خودش خونه نبود و طبق معمول مأموریت بود

قرار بود همون شب برگرده

 

 

دقیقا" همون شبی رو می گم که متوجه شدم دندون در آوردی و کلی ذوق زده شدم

همون شب من و مامان بزرگ نشسته بودیم که یهویی بعد کشیدن یه جیغ بلند و طولانی شروع به گفتن باااااا  باااا  باااااا  کردی ..

 

 

من و مامان بزرگ از تعجب شاخ در آوردیم

دویدم دوربین رو آوردم و ازت فیلم گرفتم

آخه گفتم شاید دیگه نگی و لااقل بتونم فیلمشو نشون بابایی بدم تا کلی واسه پسرش ذوق کنه

 

 

شب بابا برگشت ولی چون پروازش 4 ساعتی تأخیر داشت نتونست پسر گلش رو ببینه

هر چند به محض اینکه رسید اومد تو اتاقت و کلی بوست کرد و البته هر چی شیطنت کرد که دور از چشم من بیدارت کنه نتونست که نتونست

 

 

در عوضش مثل همیشه آرش کوچولو فردا صبح علی الطلوع با آواز صبحگاهی به ترتیب مامان پگاه ، بابا امیر و مامان بزرگش رو بیدار کرد و از دیدن باباش که برگشته خوشحال شد و جیغ بلند کشید

 

صبح هر کاریت کردیم دیگه بابا نگفتی ولی تا بابا جون از خونه رفت بیرون شروع کردی به باااا باااا  گفتن

 

بابا هم حاضر نشد فیلمت رو ببینه و می گفت دلم می خواد اولین بار خودم ببینم که اسمم رو صدا می زنه

شب که بابا جون برگشت پسر گلش کلی ذوق زده اش کرد و چندین بار بابا جونش رو صدا کرد

طوریکه بابایی اشک تو چشاش جمع شد و تو رو گرفت تو بغل و کلی بوسیدت

 

 

مامان جون تو رو خدا اسم من رو هم یاد بگیر دیگه

 

منم گناه دارمااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)