آرش آرش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

آرش کوچولوووی مامان و بابا

عکس های آتلیه سها

1391/9/27 19:38
نویسنده : مامان پگاه
1,955 بازدید
اشتراک گذاری

از زمانی که دنیا اومدی ، هر بار با دیدن عکسهای آتلیه سها ، به خودم می گفتم کاش من هم تهران بودم تا پسری رو می بردم سها عکس بگیره

و امروز در یک سالگیت من به آرزوم رسیدم

یک ساعت پیش بابا جون عکسات رو از آتلیه گرفت و آورد ، گفتم تا داغه بگذارم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بقیه عکسای آرش کوچولو رو هم بنا به مناسبت هایی که در راهه خواهم گذاشت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان آرین
28 آذر 91 13:25
مبارک باشه خوشگلم عکسای آتلیهایت خیلی نازن چون خودتم نازی قند عسل.


ممنون
مامی کیارش و کیانا
28 آذر 91 13:30
سلام پگاه جون تولد آرش کوچولو مبارک باشه ببوسش و بچلونش
به همسری هم سلام برسون راستی به تهران خوش اومدید اگه دوس داشتی شمارتو برام بدار با هم در تماس باشیم


الهام جون فدات شم من و امیر فکر می کردیم شما مشهد ساکنین ، با کمال میل میام برات شماره می ذارم
بابای ارشیا
29 آذر 91 17:09
ماشالله هزار ماشالله
چه شیرین شده این ناز پسر الهی در پناه حضرت حق سالم و بدور از هر الم و گزندی برای بابا و مامان خوشبختت مایه برکت باشی


ممنون ، ارشیا جون را ببوسین
فرزانه
29 آذر 91 22:27
سلام آرش جون تولدت مبارک گل پسر .انشالله هزار ساله بشی با این عکس های خوشگلت


ممنون خاااااله جون
مرجان مامان آران
30 آذر 91 0:36
عزیز تولدت مبارککککککککککککککک ایشالا 120 ساله بشیییییییییییییی
عکسات خیلیییییییی خیلی خوشگلننننننننننننن البته پسر خوشگلمون عکسارو خوشگل کرده


شما لطف دارین
خاله صبا
5 دی 91 23:31
دیر شد خاله جون آخه نتمون قطع بود
تولدت مبارک پسر گل


خاله پاشو بیا دیگه
آزي
6 دی 91 11:33
تولد آرش گوگولو مبارك
عكسهاشم خيلي عاليه


ممنون
nafi3
9 دی 91 12:01
عکسات خیلیییییی نازه عزیزم
پرهام
17 بهمن 91 15:35
خدابراتون حفظش کنه این پسملی خوشملو بامزرو


از لطفتون ممنونم