آرش آرش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

آرش کوچولوووی مامان و بابا

عزیز قشنگم تولدت مبارک

1391/9/27 19:26
نویسنده : مامان پگاه
1,625 بازدید
اشتراک گذاری

 

باورم نمی شه ، یکسال گذشته !!!

یکسال از اومدنت می گذره ، یکساله که من و بابا معنی زندگی کردن رو فهمیدیم

زندگیمون در یه لحظه خنده تو خلاصه می شه ، با یه بابا گفتن انگار تموم دنیا رو بهمون هدیه می کنی

تو شادی رو برامون به ارمغان آوردی

تو به روح سرد خونه مون گرما بخشیدی ، با تو می خندیم ، با گریه هات گریه می کنیم

من و بابا یکساله از چشمان زیبای تو به دنیا نگاه می کنیم .

با به آغوش کشیدنت به آرامش می رسیم و با بوسیدنت گویی زیباترین لذت دنیا را تجربه می کنیم

و من و بابا

 

یکسال است که زندگی می کنیم

ممنون که با آمدنت به ما زندگی بخشیدی

عزیز قشنگم یکسالگیت مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

نیم وجبی
27 آذر 91 21:29
وای چه پسرنازی دارین خداحفظش کنه لینکتون کردم شماهم به آقاکوچولوی ماسربزنید اگه خواستین لینکش کنید
مامان حسین جون
28 آذر 91 7:51
سلام آرش جون تولدت مبارک عزیزم
صد وبیست ساله بشی ایشالله

خب مامانی چه میشه کرد پسر واین شیطونیاش تنش سالم باشه بذار شیطونی کنه


ممنون خاله جون
مامان آرین
28 آذر 91 13:23
تولد تولد تولدت مبارک انشاالله 120ساله شی عزیزم سایه پدر ومادر نازنینت برسرت باشه تا ابد.یه عالمه بوس برای فرشته پاک زمینی آرش نازنینم.


بووووووووووووووس زیاد
یــآســَمــَن
28 آذر 91 19:51
تولدت مبارک عزیزم


ممنون
خاله صبا
30 آذر 91 10:49
قشنگم گلم پسرم تولدت مبارک هیچ وقت لحظه ای رو که شنیدم دنیا اومدی رو فراموش نمی کنم
عاشقتم خاله


بوس برای خاله جوووووون
آنیل
21 دی 91 0:09
آرش کوچولوی ناااااااااااز تولدت مبارک البته با کلی تاخیر دوست دارم جیگر خاله