آرش آرش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

آرش کوچولوووی مامان و بابا

اتیکت بازی

1392/3/5 0:01
نویسنده : مامان پگاه
1,381 بازدید
اشتراک گذاری

چند ورق اتیکت نگه داشته بودم تا روز مبادا اگه لازم شد  بتونم رو بعضی چیزها بچسبونم ، آخه من همیشه سبزی ماهی و قرمه رو با هم قاطی می کنم و باید با اتیکت اونا رو از هم جدا کنم وگرنه ممکنه قرمه سبزیم مزه ماهی به خودش بگیررررررره !!!

تا اینکه پسری  بالاخره پیداشون کرد و ....  بهتره داستان رو از زبون خود آرش کوچولو بشنوین

بیذال  بی بینم  ماه مانی پیگاه چی اینجا قایم کلدههههههه  !!!

 

نینااااااااه  کون ، بی بین چی پیلدا کلدددددددددددم  ، ایکتیکت دالیم

 

چبسییییییییییییییییییییییید  به دستم

 

 

چلااااااا   در نمی لااااااااد  خوب !!!

 

بیذال  بوخولمش

 

 

 

 

پاشیم  بیلیم  بابا  این  دیگه شی بوووووووووووووود ؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سیمین
5 خرداد 92 14:49
جیگرتو قربون خالهههههههههههههههههه
دوستت دارم یه عالمههههههههههههه


فدات شم سیمین جونممممممممم