آرش آرش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

آرش کوچولوووی مامان و بابا

روز پدر و اولین قرار نی نی سایتی با حضور بابا امیر

1392/3/5 0:39
نویسنده : مامان پگاه
1,683 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه 3 خرداد روز پدر بود ، با تعدادی از مامانها و باباهای نی نی سایتی تصمیم گرفتیم برای ناهار بریم سمت جاده چالوس

برای اینکه به ترافیک نخوریم زودتر راه افتادیم ، با خاله سیمین و آدرینا جون و عمو شاهین  یه سر رفتیم تا سد کرج

 

بعد رفتیم رستوران ارکیده  و به اتفاق بقیه دوستان ناهار خوردیم

شکر خدا رستوران خانه بازی  داشت و حسابی بچه ها دلی از بازی در اوردن ، البته آقا آرش که فقط با استخر بووووپ  حال می کنن !!

 

کلی هم با دوستات بازی کردی

 

با هم گل گفتین و گل شنوفتین

 

شیطونی کردی

 

و من و بابا هر کاری کردیمممم  لب  به غذا نزدی

 

بعد از ناهار رفتیم کنار رودخونه نشستیم و با یه کیک ، روز پدر  رو جشن گرفتیم

 

و بعد از یه عکس دست جمعی و یه خداحافظی سخت به خانه برگشتیمممممم

 

بودن در کنار دوستان خوبمون ،اون روز رو به یه روز به یاد ماندنی تبدیل کرد ، امیدوارم این دوستی همیشگی باشه و بیشتر همدیگه رو ببینیم و تا بزرگ شدن بچه ها با هم دوست بمونیم

 

پ.ن :  لازمه از عکسای زیبایی که خاله مریم جون ( مامان کیاوش ) گرفتن تشکر کنم ، عکسای خاله مریم همیشه زیبا و دوست داشتنی هستن

پ.ن : خیلی دوست داشتم صبا جون هم میومد ولی به خاطر امتحاناتش نتونست همرامون بیاد ، ایشالله  امتحاناتت خوب بشه خواهر عزیزم ،جات خیلی خالی بووود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

FARIBA
5 خرداد 92 1:18
___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-* _0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-* 0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-* 0♥00000000000000♥0,*-:¦:-* _0♥000000000000♥0,*-:¦:-* ___0♥00000000♥0,*-:¦:-* _____0♥000♥0,*-:¦:-* _______0♥0,*-:¦:-* _____0,*-:¦:-* ____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0 __*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0 _*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0 _*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0 __*-:¦:-*____0♥000000000000♥0 ____*-:¦:-*____0♥00000000♥0 ______*-:¦:-*_____0♥000♥0 _________*-:¦:-*____0♥0 ______________,*-:¦:-* ........¸,.•´¨`•.( -.- ).•´¨`•.,¸ ........¨`•-☆•--( “)(“ )-•-☆ *.°
سیمین
5 خرداد 92 14:50
روز بسیااااااااااااار زیبایی بود واقعا در کنار شما به ما خیلی خوش گذشت


منم از تو و بقیه دوستای خوبمممممم ممنونم که این روز رو برام به یاد ماندنی کردن

سیمین الهی همیشه شاد ببینمتووووووون
مامی رادوین
8 خرداد 92 1:04
الهی من فدای اون خنده ها و شیطنت هات بشم جیگرم


ممنون خاله لیلا جونم
فرزانه
9 خرداد 92 17:03
به به عزیز دل خاله .قربونت برم انشاالله همیشه به تفریح وشادی .

ّاماااااااااا یه چی دیگههههه؟؟؟؟حالا میای کرج بی سرو صدا ناناسی من.داشتیم
شوخی کردم گلم انشاالله همیشه هر جا هستی شادوخرم وسلامت باشی.مهم اینه.


فرزانه جونم دفعه بعد برای قرار تو آرین و بابای آرینی هم باید بیاین ، گفته باشمممممممم
فرزانه
9 خرداد 92 17:06
راستی عکسات هم خیلی خوشگلند هم خودت هم مامان وبابا وهم دوستانتون.خیلی لذت بردمانشاالله همیشه جمعتون جمع وگرم وبا صفا باشه.


ممنون گلم
khale saba
9 خرداد 92 22:37
ishalah k hamishe shad bashin va b hamaton khosh begzare azizam ax haton ham ali shode


ای فدات بشمممممممممم من آبجی خوبمممممممم

دفعه بعد با هم میریم ایشالله
آنیل
12 خرداد 92 15:29
قربون آرش بشم

همیشه به گردش و تفریح همشهری خوبم


فدای تو مرسانای خوشگل بشمممممممممممممممممممممم همشهری
سهیل
17 خرداد 92 14:52
سلام واقعا حسودیم میشه به ارش که همچین مادر مهربونی داره.که خاطرات کودکیشو براش به یادگاری میزاره. کاش حداقل مادر من که تو 8 سالگی برا همیشه تنهام گذاشت حداقل یه دفتر خاطرات از کودکیم برام جا میزاشت. بخدا الان که دارم مینویسم گریم گرفته.................


خدا رحمت کنه واده محترمتون رو و بهشت زیبای پروردگار جایگاه ابدی ایشون باشه ایشالله

راستش سهیل جان شاید پدر و مادر های ما در اون زمان امکانات ، وقت و شرایط امروز ما رو نداشتن تا برای بچه هاشون خاطره ای بنویشن ، من که به شخصه در زمان جنگ به دنیا اومدم و ترس از بمباران و قحطی و از دست دادن عزیزان وقت و مجال و حوصله ای برای والدینم باقی نگذاشت تا برایم خاطره بنویسن

همینکه در اون شرایط سخت با صبوری و بردباری برای تربیتم زمان گذاشتن ازشون یه دنیا ممنونمممممم

ارلا
17 خرداد 92 16:17
سلام دوست عزیز وب نازی داری همچنین کوچولوی نازی داری اگه دوست داشتی واسه تبادل لینک من درخدمتم


حتما" و با کمال میل
سهیل
17 خرداد 92 18:31
اخه من الان هیچ کسیم ندارم که از گذشتم و بچگیم برام بگه بخدا ذعاشق این صفحه شما شدم تازه با ارش شما اشنا شدم هر روز میام زندگیشو میخونمو لذت میبرم


اشکال نداره ، گذشته ها گذشتههههههههه
ارلا
31 خرداد 92 13:59
سلام

وب نازی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی اصلا باعث افتخاره با شما بیشتر اشنا بشم




ممنون خیلی لطف دارین ، حتما" منم خوشحال می شم