آرش آرش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

آرش کوچولوووی مامان و بابا

تولد بابا جون امیر مبارک

1391/5/1 11:24
نویسنده : مامان پگاه
343 بازدید
اشتراک گذاری

هولااااااااااا    املوز  اول مولداد  لوز تفلد بابا جون امیر منه ...

 

بهتلین  باه بای دونیا ، می دونین تفلد یهنی چی ؟ تفلد یهنی لوزی که باه بایی امیر نی نی شده ،  هههههههههههههه  فکلش لو بکن ... باه با  نی نی بوده هههههه

هالا  بپل  این  شمها لو  فوت  کن تا من و ماه مانی بلات  دست  بزنیم ...بووودووو

 

باه بایی جونم لوز تفلدت مبالک ....  خاستم بت بگم که توو  بهتلین باه بای دونیایی ،

باه بایی جون من  خوشبختلین بابای دونیا س ، چون هل لوز با صیداه آواز من از خاب بیدال می شه ، در هالی که پاه من تو صولتشه ، عصل ها که از کال  بل می گلده و خستش مجبوله به کالتون های من نیگا کونه و با تموم خستیگیش با من بازی بو کونه ....

واسه  همینه که می گم باه با امیر من بهتلینه ...

ماه مانی  پیگاه می گه تو هیدیه خداا بودی به من و باه بایی امیر

باه با جونم الهی من و ماه مانی پیگاه همیشه صولت زیبای تو لو شاد و پل از خنده ببینیم و سایه ات همیشه بالا سل ما باشه ...

بگو  ایشالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)