آرش آرش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

آرش کوچولوووی مامان و بابا

اسباب بازیهای جدید آرش کوچولو

1391/5/5 12:14
نویسنده : مامان پگاه
318 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی اوقات بچه ها به چیزهایی علاقه نشون می دن که آدم شاخ در میاره ...

حالا  بابا و مامان  بیچاره هی برن تو اینترنت تحقیق  کنن که مثلا"  برای بچه هفت ماهه چه اسباب  بازیهایی مناسب  تره و کدوم هوشش رو بیشتر می کنه و هی برین  بازار  برای کودک دلبندتان بهترینها رو انتخاب کنین و براش بخرین ..

اون موقع یکی مثل پسر من آنچنان به کابل دوربین علاقه نشون می ده که حاضر نمی شه هیچ رقمه اون رو بهت پس  بده ...

 

 

 

 

 

 

یا مثلا" یه روز در حالیکه کیف تعویض پوشک پسرت دستته ، می گذاریش زمین و می ری تا تو آشپزخونه زیر قابلمه ات رو کم کنی و برگردی پوشکش رو عوض کنی که یهو  می بینی بله !!!!!

 

اینهمه اسباب  بازی دور آقا  ریخته و ایشون رفتن سراغ کیف تا باهاش کشتی بگیرن ، من که ترکیدم از خنده و کلی ماچش کردم ...

آخه طفلی بدجوری موقع کشتی گرفتن دست و پاش تو دسته کیفش گره خورده بود و ملتمسانه ازم می خواست تا از این وضع آزادش کنم ....

گفتم شاید دیدنش برای شما هم خالی از لطف نباشه ....

 

 

 

 

 

و چه شیرین است لحظه رهایی از بند .....

 

الهی  قربون این پسر شیطونم بشم که مامانش یه دنیا دوسش داره ..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آزی
6 مرداد 91 12:35
آخ جانم چقدر شیرینه مث قند عسل من تپلیه ای جوووون
مواظب شیرین پسری باش


لایک و ملصی
مامی کیارش و کیانا
6 مرداد 91 17:12
lممنونم که اینقدر به دوقلوهام لطف دارین
ماشاله قند عسل شما خیلی ماه و خوشگله خدا حفظش کنه[


مينا مامان ماهان
6 مرداد 91 18:03
فداش بشم كه اينقد تو دل برو هستش كاش ميشد گازش بگيرم مرسي از لينكيدنت باز پيشم ون بيا
yasaman jon
4 شهریور 91 16:59
خدا حفظش کنه خیلی نمک داره