آرش آرش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

آرش کوچولوووی مامان و بابا

اسباب کشی و شیطنت های آرش

1391/8/27 16:54
نویسنده : مامان پگاه
919 بازدید
اشتراک گذاری

بروووووو   اولاغه ، بروووووووو

 

 

ماه مانی پیگاه ،  بیذال من بلاد تونبک بزنم و بوخونم تا روحیت باز شه

" امشو  شوشن تیپکلی لیلوووونه   امشو شوشن یارم برازجوووووووونه "

 

باه بایی بیذال من بیشینم رو چمدونت تا شوما بیتونین  ببندینش

فااااااااااای   بابایی چقدر لیباس داریا !!!

 

بابایی بیذال من بیرم تو چمدون ماه مانی خودم لیباساشو ملتب کونم بلاش خوووب

 

ماه مانی این ماساژور منو یادت نله هااااااا ، تو که میدونی من باید حتما" صبحا ماساژ بشمااا

 

ای فاااااااای  ، انقدر  منو به کار گلفتین  نزدیک بود نمازم قضا بشه هاااااااا

الهی  العفو ، الهی العفو

 

ماه مانی 100  بال بهت گوفتم موقع نماز خوندن از من عسک نگیل ، ریاه می شه

 

 

بذال تا ماه مانی پیگاه نلومده ، من بلم رو مبل و اینا رو جمع کونم

 

ماه مانی به خداااا  من فوضولی نمی کردمااااااا

 

دالی موشه ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان آرین
28 آبان 91 0:39
به به سلام پگاه جونی.رسیدن بخیر عزیزم.خداروشکر که همه چی بخیرو خوبی انجام شد.انشاالله درکنار همسر وپسر گلت به خوشی وسلامت در پایتخت بسر برین.خیلی دلمون واستون تنگ شده بودا بخدا.خونه جدید هم مباااااارک


ممنونم عزیزم ، آرین عزیزم رو ببوس
مرجان مامان آران
28 آبان 91 1:17
خیلی خوشگل و خوردنی هستی تپللللللللللل
هزار ماشالااااااااااااااا

خوشحال میشم همدیگرو لینک کنیم عزیزمممممم


حتما" عزیزم ، منم خوشحال می شم
فرزانه
28 آبان 91 16:24
سلام خوبید قسمت نبود دوتایی باهم توی بندر باشیم انشالله هر جا که هستید شاد وخرم باشید اگه دوست داشتید همدیکه را لینک کنیم آدرس من http://mybaby.blogfa.comبنام آرین مهر عشق مامان لطفا آدرس وب گل پسرتون را هم برای من بفرستید تا شما را لینک کنم واقعا دلم گرفت خوش باشید


وای فرزانه جون ، من عاشق اسم پسرت شدم ، خیلی زیبا و اصیل و دوست داشتنیه
از طرف من این گل پسر زیبا رو ببوس
من آرین مهر جون رو اد کردم
girl
28 آبان 91 17:26
.ای خدا عاشق همه عکساش چقد ناره این گل پسر
زهرا
30 آبان 91 15:09
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* منتظر نگاه مهربونتون هستیم*•~-.¸,.-~*...........