آرش آرش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

آرش کوچولوووی مامان و بابا

سلام مجدد

1391/8/27 16:52
نویسنده : مامان پگاه
759 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ، می دونم که تأخیرم  خیلی طولانی  شد و حتی با حضور ولی هم موجه نمی شه ، ولی باور کنین اسباب کشی از یه شهر به شهری که 1500 کیلومتر ازش فاصله داره و با وجود یه کوچولو که در طول اسباب کشی یاد گرفته چهاردست و پا بره و از مبل و تخت خودشو بالا بکشه و تمرین ایستادن بکنه ، خیلی خیلی سخته

 

گاهی من و امیررضا یکیمون آرش رو نگه می داشتیم تا دیگری بتونه کمی جمع و جور کنه

شکر خدا همه چی به خوبی و خوشی تموم شد

از امروز مجددا"  وبلاگ آرش کوچولو زود به زود به روزرسانی می شه ، قوووول می دم ..

از لطف و محبتتون نسبت به آرش کوچولو واقعا" سپاسگزارم

خوندن اینهمه کامنت زیبا منو تشویق می کنه که هر روز این وبلاگ رو به روز رسانی کنم و مطمئنا" در آینده آرش کوچولو هم از خوندن این خاطرات کلی ذوق زده می شه و متوجه میشه که چقدر طرفدار داره

از لطفتون ممنونم...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

پرنسس
27 آبان 91 19:03
سلام دوست من ،برای طراحی تم تولد دلبندتون در خدمتم می تونید به کلوپم در نی نی سایت سر بزنی و طرح هامرو ببینی و اگه سوالی داشتی در وبلاگم بپرسی قیمت 15 هزار ::::هر طرح 1000تومان منتظرتونم اینم آدرس کلوپم http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=17590&ChatDate=27-8-1391 آدرس ایمیلم parnia.sm90@yahoo.com
مينا مامان ماهان
1 آذر 91 19:18
سلاممممممممممممم
بابا دلمون تنگ شده بود براي آرش كوچولو


ما هم دلمون برای شما و ماهان جون تنگ شده بود
مامان کوروش (زهره)
27 آذر 91 4:31
آفرین مامان مهربون! واقعا خسته نباشید! با بچه خیلی سخته!!


ممنون عزیزم
باران قلنبه
27 آذر 91 23:25
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید خیلی وقتتون رو نمیگیره ولی یک رای شما خیلی برای من ارزش داره منتظر کمکتون هستم مرسی ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5