آرش آرش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

آرش کوچولوووی مامان و بابا

سالگرد ازدواجمون و اولین برف پاییزی

1391/9/26 9:24
نویسنده : مامان پگاه
901 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ، با یه روز تأخیر اومدم بگم

امیر  عزیزم ،

از وقتی با همیم روزها و روزها گذشته چه تلخ چه شیرین

معبود را شاکرم که در تلخیها کنارم بودی و  شادیها را به کامم شیرین تر کردی

عزیز لحظه های بیقراریم ، ششمین سالگرد ازدواجمان مبارک

امسال اولین سالگردیه که سه نفری جشن می گیریم

اگه آرش پارسال سه روز زودتر دنیا اومده بود ، سالگرد ازدواجمون با زیباترین روز زندگیمون یکی می شد

خیلی دوستت دارم و سالگرد یکی شدنمان مبارک

 

دیروز همزمان با سالگرد ازدواجمون ، اولین برف پاییزی تهران هم بارید و این روز را برایمان زیبا تر و خاطره انگیز تر کرد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ماني مسافر كوچولو
26 آذر 91 10:01
سلام چقدر خوب كه عكس برف گداشتيد جاي تعجب كه پسر كوچ.ولوي ناز متولد بندر عباسه
هیراد و عمه لیلاش
26 آذر 91 11:47
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
فرزانه
26 آذر 91 17:04
سلام خوبید آرش جون خوبه .سالگرد ازدواجتون مبارک انشالله که همیشه زندگیتون مثل این برف سپید وزیبا باشه از غم غصه توش خبری نباشه .


فدات بشم فرزانه ، ببخش من این روزها خیلی سرم شلوغه ، نرسیدم به آرین مهر جون سر بزنم ، ببوسش
مامان آرین
28 آذر 91 13:31
پگاه جونم سالگرد ازدواجتون مبارک باشه.ببخشیدچند وقته سرم شلوغه نتونستم بیام ودیرشد
انشاالله سالهای سال کنار هم خوش وخرم زندگی کنید وهمیشه خنده میهمان لباتون باشه وغصه گریزون ازدلاتون*


از این همه لطف واقعا" ممنونم
مرجان مامان آران
30 آذر 91 0:37
سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزمممممممممم


ممنون عزیزم