آرش آرش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

آرش کوچولوووی مامان و بابا

تو سیزده ماهگی این کار ها رو بلد بودی

1391/11/17 15:10
نویسنده : مامان پگاه
792 بازدید
اشتراک گذاری


صبحها معمولا" بین ساعت ٨:٣٠ تا ٩ بیدار می شی ، تا بیدار می شی اگه من خواب باشم زود راه می افتی و می ری شیشه های شیری که از شب قبل کمی توش شیر مونده رو و بالای سرت گذاشته بودم رو یواش بر می داری و خالی می کنی روی مبل

بعد نوبت اینه که پستونک هات رو یکی یکی از بالای سرت برداری و هی بذاری دهنت ، درش بیاری و یکی دیگش رو امتحان کنی

 

آخه من شبها مجبورم 5 تا پستونک بذارم بالای سرت ، چون اگه تو خواب پستونکت رو زیر پتوت گم کنی ، زمین و زمان رو به هم می دوزی

شب تا صبح کلی تو خواب غلت می زنی ، خیلی وقتها با دست یا پا به صورتم می کوبی ، گاهی منو هل می دی و میای جای من می خوابی

گاهی چشم باز می کنم میبینم چهار دست و پا تو خونه راه افتادی  ، میام بغلت می کنم و می گذارمت سر جات

گاهی شبها سردت می شه و خودت رو خیس می کنی و من باید تو خواب و بیداری بیدار شم و کل لباسات رو عوض کنم که سرما نخوری

مرتب پتوت رو از خودت کنار می زنی و من هی می ندازم روت

 

شیر و ماست اونم از نوع سون کاله رو به همه چیز ترجیح می دی

آب میوه  رو خیلی دوست داری و اگه یه روز یادم بره بهت آب میوه بدم میای در کابینت ، نگاه به آب میوه گیری می کنی و با دست می زنی به پام تا منم اونو ببینم ، موقع گرفتن آب میوه باید بغلت کنم تا درست ببینی ، آب سیب و هویج با هم رو دوست داری

توی غذاها سوپ با ورمیشل رو دوست داری ، دوست داری ورمیشلش رو فورت بکشی بالا

تو اسباب بازیهات بیشتر از همه دوچرخه ات رو دوست داری ف اونم نه اینکه سوارش بشی ، دوست داری از پشت بهش تکیه کنی و باهاش راه بری ، از چهار پایه اشپزخونه هم دقیقا" همین استفاده رو می کنی

هنوز توی شیشه شیری بهت آب میوه و آب می دم ، آخه لباسات رو خیس می کنی و شیطونی می کنی

دیشب اومدم با شیشه نوشابه بهت آب بدم ریختی رو خودت ، سردت شد و کلی خندیدی و کیف کردی

هنوز همش می ری پشت در تراس تا پرنده ها رو ببینی ، آخه یه جفت یا کریم تو تراسمون لانه کردن و تو با دیدنشون کلی ذوق می کنی

ددر رو خیلی دوست داری ، رو صندلی خودت عقب می شینی و اصلا" غر نمی زنی و با دقت بیرون رو نگاه می کنی ، بعد 10 دقیقه صدای خرو پفت تو ماشین می پیچه و وقتی بر می گردم می بینم ، بهله ، آقا آرش خوابشون برده ، تا می رسیم دم در پارکینگ بیدار می شی و گریه که من بیرون رو ندیدم و بازم بریم ددر و ما باز مجبوریم برگردیم و بریم یه دور بزنیم و بعد بیایم خونه

کل کابینت رو در یه چشم به هم زدن می ریزی بیرون و خونه رو  به بازار شام تبدیل می کنی

 

 

هنوز عشق PMC  , TVP   هستی و کسی حق نداره کانال رو عوض کنه

موزیک مورد علاقه ات در این ماه

اعجاز از گوگوش

 

 

جاستین بیبر

 

 

گانگنام ستایل

 

 

هنوز عاشق آب بازی و حمامی و با آب حال می کنی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

فرزانه
18 بهمن 91 0:19
فدات بشم کوچولوی 13ماهه نانازی.روزبروز خوردنی تر میشی ماشاالله.


عاشقتم فرزانه
پردیس
18 بهمن 91 15:34
الهی من قربونت بشم ارشیییییییی, راستی‌ راه رفتنت هم مبارک عزیزم ، بووووووووسسس


ممنون
fariba
19 بهمن 91 1:45
من ک عاشق وروجکتون شدم و لینکتون کردم.خوشحال میشم شماهم مارو لینک کنیدو بهمون سربزنید.


فریبا جون منم عاشق مجمد حسین و کارای زیباش شدم
مرجان مامان آران
20 بهمن 91 18:05
اخی چه کارای بامزه ییی عزیزممم
خدا حفظت کنه خوشگل بانمککککککککک
پیش ماهم بیایدددددد


حتما"
فاطمه و فائزه(زويشا)
21 بهمن 91 5:45
چقدر شما نازنازي و جيگر شدي....دوستت دارم پسر زيبا


ممنون از لطفتون
لیدا مامان برسام
23 بهمن 91 2:22
یعنی من کشته مرده توام آرش خاله الهی فدات شم همه عکسهاتو دیدم ولی یه نظر میذارم چون بخوام تو همش قربون صدقت برم هلاک میشم بس که خوشمزه اییییییی
فرزانه
26 بهمن 91 0:14
سلام پگاه جونی.بدو بیا مسابقه
فرزانه
26 بهمن 91 0:15
سلام پگاه جونم.بدووووووووووووبیا مسابقه عزیزم


اومددددددددددددم
FARIBA
26 بهمن 91 2:13
دوست عزیزم سلام
پسر من در مسابقه زیباترین نی نی شرکت کرده
از شما دوست خوبم تقا ضا دارم که کد 507 رو به ایمیل
gerafist.yang23@yahoo.com
ارسال کنید.
اگه میخواید عکس پسرم رو توی شر کت کننده ها ببینید به سایت
http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php
برید.لطفا بعد از رای دادن بهم خبر بدید.
از لطف شمابسیار بسیار سپاسگذارم
پسر من:محمد حسین زیبایی کد 507.



عزیزم رأی دادم
مهلت رای دهی تا 28 بهمن





عزیزم رأی دادم