آرش آرش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

آرش کوچولوووی مامان و بابا

در عزای بوشهر

1392/1/22 1:58
نویسنده : مامان پگاه
930 بازدید
اشتراک گذاری

متأسفانه خبر زلزله 6.3 ریشتری شهرستان کاکی شوک بزرگی بود ، تا ساعت ها فکر می کردم که بقط 3 نفر در زلزله کشته شدن

وقتی قبل از بازی استقلال و الهلال ، آقای خیابانی با صدای بغض آلودش داشت خبر زلزله بوشهر رو اعلام می کرد ، متوجه شدم 37 نفر از هم استانی هامون تو زلزله دیروز جان خودشون رو از دست دادن

بی اختیار گریه ام گرفت ، انگار دیروز بود که بم لرزید ، لرزید و کلی بچه شاهد مرگ پدر و مادرشون در زیر آوار بودن

انگار دیروز بود که آذربایجان لرزید ، لرزید و بچه ها بی خانمان شدند ، غم رفتن پدر و مادر از سویی و نداشتن سر پناهی گرم در سرمای زمستان از سویی دیگر

و اینبار بوشهر ، شهر من لرزید ، لرزید و دلمان را لرزاند

می دانم که صدای شروه در شهرم  پیچیده ، زنانی را می بینم که از داغ فرزندان خود گل به صورت می زنند و پدرانی که درد خود را تنها به دریا می گویند

نخلستانهای شهرم همچنان استوارند ، دریا غمشان را با خود می برد و صدای شیونشان کوه مند را به لرزه در می آورد ..

 

بوشهرم ، با تمام وجود دوستت دارم  و در عزایت من نیز عزادارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی آرتین
22 فروردین 92 1:58
فقط میتونم بگم متاسفم خیلی سخته
خدا به بازماندگان صبر بده....


ان شاالله
sahar
22 فروردین 92 2:20
salam manam saken b hastam v az in hadse sakht narahat


آره سحر جون ، منم متأثر شدم ، ایاشلله دیگه اتفاق نیافته
فرزانه
25 فروردین 92 1:07
سلام پگاه عزیزم.وای خدای من چقدر وقتی این خبر از اخبار پخش شد ناراحتم کرد.وحالا هم این پستت رو خوندم وکاملا باهات همدردم عزیزم.انشاالله خدابه بازماندگان صبر بده.خیلی سخته.


الهی آمین
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
25 فروردین 92 2:17
واقعا دردناكه....فقط ميتونم بگم خدا صبرشون بده....


ممنون از احساس همدردیتون