آرش آرش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

آرش کوچولوووی مامان و بابا

یه اتفاق بد

1391/4/9 1:26
نویسنده : مامان پگاه
319 بازدید
اشتراک گذاری

 پسر گل من یه هفته ای هست که پاهات قرمز شده و بد جوری سوخته ،

تا حالا سابقه نداشته که پای پسرم اگزما کنه حتی یه کوچولو چه برسه به این حد قرمز

 

هر بار که پوشکت رو عوض می کنم کلی دلم می گیره و غصه دار می شم برات ...  الهی قربونت برم....  دو ساعتی یه بار پوشکت رو عوض می کنم و پات رو می شورم و برات پماد می زنم ...

دیگه داشتم از ناراحتی پات دیوونه می شم فکر کردم شاید به خاطر خوردن تخم مرغ باشه ... بلافاصله تخم مرغ رو از برنامه غذاییت حذف کردم ...

چند روز گذشته ولی بهتر نشدی ....

بابابزرگ مرتب زنگ می زنه و توصیه پزشکی می کنه می گه برات کلوتریمازول بزنم و هیدروکورتیزون یا از پماد کالاندولا استفاده کنم ....

 

 

خلاصه شروع کردم به اجرای توصیه های بابا بزرگ

راستی غذای کمکی رو تعطیل کردم و فقط بهت شیر و سرلاک می دم

 

تمام داروهای تقویتی ای که دکترت داده بود رو هم کنار گذاشتم ، گفتم بذارم بهتر بشی بعد بدوباره داروهات رو شروع کنم 

خلاصه کلی ناراحتم و دل نگران ....

 

امیدوارم هر چه زودتر خوب شی مامان جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)