آرش آرش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

آرش کوچولوووی مامان و بابا

اولین دندون گل پسرم

1391/4/12 1:37
نویسنده : مامان پگاه
1,335 بازدید
اشتراک گذاری

 

الهی قربونت برم که از صبح بی حال بودی و هی غر می زدی ...

یه چند روزیه خوابت خیلی کم شده و مرتب از خواب می پری و شروع به گریه و ناله می کنی در حالیکه قبلا" هیچ وقت سابقه نداشته که بخوای با گریه از خواب بیدار شی ...

 

از صبح لثه هات بد جوری می خاره و برای به دندون گرفتن گوش جی جی بی تابی می کردی ...

پاهات همچنان اگزما داره و علی رغم تلاش من و مامان بزرگ و حذف همه داروها و غذاهای کمکی ات ، متأسفانه پات بهتر نشده

 

آب دهنت بد جوری  راه افتاده و مرتب لباسات رو خیس می کنه

بعد از ظهر منتظر بودیم بابا جون از تهران برگرده

مشغول عوض کردن پنپرزت بودم که دیدم داری برای گاز گرفتن دستم حرص می زنی

وقتی دستم رو داخل دهانت بردم احساس کردم دستم به یه چیز تیز خورد

با خودم گفتم حتما" اشتباه می کنم و باز دوباره امتحان کردم و...

 

بله

مبارک باشه پسر خوشگل من داره دندون در میاره

 

 

آرش عزیزم اولین دندونت رو در 6 ماه و 13 روزگی در آوردی ..البته میشه گفت دندونت نوک زده و هنوز کامل در نیومده ...

هر کاری کردم نتونستم ازش عکس بگیرم

 

آخه خیلی کوچیکه ، ولی به محض اینکه بتونم ازش عکس بگیرم عکسش رو تو وبلاگت می گذارم 

 

مامان جون دندون در آوردنت مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)