آرش آرش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

آرش کوچولوووی مامان و بابا

لبخند زیبای تو

1391/6/7 12:49
نویسنده : مامان پگاه
267 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش با بابا امیر بردیمت عکاسی تا ازت عکس بپاسپورت بگیریم

نشوندیمت روی یه چهارپایه بلند و برای اینکه نیوفتی بابا امیر از پشت طوری که توی عکس نیافته گرفتت تا از روی چهارپایه نیوفتی

کاملا" محو فضای استودیو شده بودی و نمی تونستیم حواست رو به دوربین جلب کنیم ،

تا صدات می زدیم نگامون می کردی و می زدی زیر خنده ، خانم عکاس می گفت برای پاسپورت عکسی که توش بخندی رو قبول نمی کنن ...

هر کاری می کردیم نمی تونستیم طوری صدات بزنیم که نخندی و فقط نگامون کنی

تا اینکه از یه لحظه غنچه بودن لبت استفاده کردیم و عکست رو گرفتم

 

راستش دلم نیومد عکس با لبخندت رو چاپ نکنم ... خنده ات رو دوست داشتم

واسه همین این عکست رو دادم برام چاپ کرد

الهی قربون این پسر خوش خنده ام بشم



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

fazy
7 شهریور 91 15:05
قربون خندش با اون مراوارید های کوچولوش

من عاشق اون لپ قرمزش شدم که تو مسابقه خواب نی نی ها گذاشتی.....شانس آورده پیشم نیست وگرنه خورده بودمششششششششش


ممنون فیزی جونم ، حسنا گلی رو ببوس
زهرا
8 شهریور 91 22:08
با سلام این ادرس وبمه در صورت تمایل مارابااین اسم لینک کنید(من وخواهرجونم)تا لینکتون کنم باتشکرhttp://http://zahragoogi.niniweblog.com/


عزیزم آدرستون اشتباست
مامان ایلیا
9 شهریور 91 15:19
وای وای چه آقاااااااایی، قربونش برم من، پگاه چطوری تا حالا طاقت اوردی که قورتش ندی


وااااااااای من قربون ایلیا گلی برم با اون موهای فشنش ، از طرف من محکم ببوسش