آرش آرش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

آرش کوچولوووی مامان و بابا

نقاشی

1391/6/26 19:54
نویسنده : مامان پگاه
453 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تصمیم گرفتم کمی آرش رو با کاغذ و نقاشی و ماژیک دست گرفتن آشنا کنم

 

مواد لازم : یک عدد ماژیک ، یک عدد کاغذ سفید و یه پسر بازیگوش و یکمی حوصله

 

اول فکر کرد مامان  خل شده ، یه طوری نگام می کرد

بعد براش یه نقاشی کشیدم و اون با دقت نگاه می کرد ، ماژیکی که درش بسته بود رو بر می داشت و ماژیک در باز رو می نداخت طرف من و اشاره می کرد که براش نقاشی بکشم

 

 

پس خوبه ...

داره کم کم توجه نشون می ده

 

حالا ماژیکی رو که دستش بود رو بر انداز می کرد تا بشناستش و باهاش آشنا بشه

 

اول با دست

 

و بعد به طرف دهان

 

وکمی تمرین برای کشیدن ماژیک به روی کاغذ

 

و در نهایت پاره کردن کاغذ از سوی مامان پگاه و خوشحالی از طرف آرش

 

پسرم نقاشی نکشید ، حتی موفق نشد با ماژیکش یه نقطه رو کاغذ بکشه ، ولی کلی بهش خوش گذشت و از این بازی کلی لذت برد

 

آفرین  پسر خوبم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آرین
26 شهریور 91 20:53
سلام مامان پگاه.وبلاگتون عالیه.هزاران ماشاالله به آرش گل.من باشما تونینی سایت آشناشدم بخش مامانای دی90.میتونم لینک وبلاگتون روبه لیست دوستان وبلاگم اضافه کنم؟

حتما" عزیزم باعث خوشحالی منه
باورت می شه من 2 شب پیش به صورت کاملا" اتفاقی با وبلاگ شازده ات برخورد کردم و تا کلی داشتم مطالب زیبات رو می خوندم و فرداش وقتی نظرت رو خوندم و به وبلاگت وراجعه کردم از تعجب شاخ در آوردم

ایشالله دومادش کنی و سایه ات بالا سرش باشه

راستی ما تو مامانهای دی 90 سه تا مامان آرین داشتیم :
1- مامان آرین زایمان 25 دی بیمارستان دی
2- میگل جون زایمان 16 دی بیمارستان خاتم
3- ستاره سفید زایمان 21 دی بیمارستان دی

شما کدومشونین ؟
كتي(مامان آقا مهديار)
27 شهریور 91 0:17
http://mahdiyarr.niniweblog.com/ سلام اين آدرس جديد وبلاگ مهديارمه لطفا لينك توي وبلاگتون رو به اين ادرس تغيير بدين ممنونم


مرصی ، حتما"
girl
27 شهریور 91 9:15
ey jooooooooooooooooooooooonam


ممنوووووووووووووووون خاله مهربونم
مامان آرین
27 شهریور 91 15:20
ممنون پگاه جان.من متانت ومهربونی شمارا خیلی دوست دارم.من هیچکدوم از اونا نیستم مامان آرین چهارمم ههههه.بخاطرشرایط بارداریم اوایل توسایت نبودم اما این اواخرم که اومدم همگی رفته بودین کلوپ ومن ماندم تنها.البته حسنش این بودکه باشما آشناشدم اگریادتون باشه نحوه گذاشتن عکس ووبلاگ روهم مدیون شماهستم.خوشحالم که ازوبلاگم راضی هستین.


بووووووووووس
مامان ارین
27 شهریور 91 17:00
ممنون با راهنمایی شما دوست گلم .هنوز خیلی بایدتلاش کنم تابه پای شمابرسم.منم آرش خوشگل روخیلی دوست دارم انشالله درکنارهم سلامت وخوش روزگار روسپری کنین.
[Web] - [E-Mail]



سپاسگزارم
خاله صبا
28 شهریور 91 13:23
پیکاسوی خاله


الهی قلبونت بلم من خاله هی که فقط تو ادمو درک می کونیااا

girl
29 شهریور 91 16:49
pegah jon man ashege pesaret shoodam har rooz miam axashoo mibinam zood zood up konn dg mamaniiiiiii


چشم خاله جون ، ممنون