آرش آرش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

آرش کوچولوووی مامان و بابا

گزارش دو هفته غیبت

1391/7/15 23:17
نویسنده : مامان پگاه
958 بازدید
اشتراک گذاری

می دونم که دو هفته اس وقت نکردم برات چیزی بنویسم ، عزیزم تو رو خدا این رو به حساب تنبلی مامان پگاه نذار ، آخه این روز ها سرم خیلی شلوغه

امروز خاله صبا برگشت خونه ، من و تو باز تنهای تنها شدیم ، از رفتن خاله خیلی دلم گرفت ، آخه این روزها کلی به بودنش عادت کرده بودم ، مخصوصا" این 5 روز آخر که بابا جون هم نبود و الآن دیگه با رفتن خاله جون حسابی تنها شدیم

بنده خدا خاله صبا تو دو هفته ای که اینجا پیشمون بود همش در حال کمک کردن و جمع کردن اسباب و اثاثیه بودو کلی به من در آماده کردن وسایل جهت اسباب کشی کمک کرد

که البته نتیجه اش  اتاقهایی به این وضعیت شد :

 

این روز ها تمام خونه پر است از کارتون و لباس و اسباب بازی ، جایی برای راه رفتن و نشستن وجود نداره

امیدوارم هر چه زودتر اسباب کشی تموم بشه و من بتونم باز تند تند برات مطلب بنویسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آرین
16 مهر 91 1:05
سلام پگاه جون.اسباب کشی به سلامتی باشه انشاالله.فضولی نباشه کجا بسلامت نقل مکان میکنید.؟کمک ازم بربیاد درخدمتم دوست خوبم.آرش جونی رو ازطرف من ببوس.


عزیزم این چه حرفیه ، بابای آرش کوچولو کارشون به تهران منتقل شده
شیدا مامان پانی
16 مهر 91 3:09
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها واموزش سیسمونی منتظرم http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184 ادرس فروشگاه journal.hamvar.ir baftanibamashin.mihanblog.com فروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها ی گل http://pani88.niniweblog.com/ وبلاگ دخترم
خاله صبا
16 مهر 91 21:41
این حرفا چیه عزیزم شرمنده که نتونستم بیشتر پیشت بمونم من کاری نکردم عزیزم


صبا جون بابت همه چیز ازت ممنونم ، ایشالله بتونم جبران کنم
مامان آرین
17 مهر 91 0:26
انشاالله بسلامتی نقل مکان کنین.من تهران نیستم کرج زندگی میکنیم که اونم به تهران نزدیکه.اگه کاری ازدستم بربیاد درخدمتم.بخدا جدی میگم تعارف نمیکنم.یادت نرفته من به شما خیلی مدیونم


قربونت بشم من ، حتما" ایشالله قسمت بشه همدیگه رو ببینیم
مامان آرین
17 مهر 91 13:13
انشاالله.خوشحال میشیم.منتظرما