آرش آرش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

آرش کوچولوووی مامان و بابا

نظرات (12)

فرزانه
27 مهر 91 17:24
هزاراااااااااااان ماشاالله به آرش نانازی که روز بروز شیرینترو خوشگلتر میشه.بخولمت یک شکلاتی من.
فرزانه
27 مهر 91 17:30
هنوز تهرون نیومدی آرش جونی.؟اگه مامان پگاه اجازه بده منتظرم ببینمت بخولمت نفس.آخه خاله فرزانه عاشق کیک شکلاتیه.


خاله جون خیلی امیدوار نباش ، یهو دیدی آرش خوردتااااااااااا

از آرش بعید نیست
پگاه مامان آرتین
27 مهر 91 19:26
جوجو توچمدون چی میکنی.پگاه جون هرچی بزرگتر می شن کاراشون بامزه تره.ببوسش


ممنون
خاله صبا
28 مهر 91 15:02
چه شیطون شدی آرشم


بوووووووووووووووووس گنده برای خاله جونای آرش
مينا مامان ماهان
3 آبان 91 22:29
سلام عزيزم
ممنون كه به فكر ماهان هستيد.خدارو شكر ماهان خوبه ولي بايد فعلا قرص فنوباربيتال مصرف كنه.انشا الله كه ديگه خوبه خوب بشه.براش دعا كنيد


الهی ماهان عزیزم روز به روز بهتر بشه
پريسا
7 آبان 91 15:37
سلام ماشالله به اين آرش كوچولوي خوشگل
پگاه خانوم من هنوزبچه ندارم ولي عاشق بچه هام باورتون نميشه ولي من هروقت ميام نت حتما ميام عكساي آرش رو نگاه ميكنم ازبس اين بچه بانمكه راستي تاريخ تولد آقا آرش بامن يكيه بااين تفاوت كه من ساله 71 هستم خوشحال ميشم به وبلاگ منم سربزنين خدا پسرخوشگلتونوحفظ كنه


پریسا جون از خوندن کامنت زیبات کلی به وجد اومدماا

همزمانی روز تولد پسرم و شما هم خیلی باحال بود

امیدوارم اگه بچه دوست داری خدا یه توپولی سالم و زیبا و دوست داشتنی بهت هدیه بده
فرزانه
8 آبان 91 17:47
سلام پگاه جون وآرش نازنینم. دل خاله وآرین واستون تنگ شده حسابی.میدونم سرتون شلوغه .امیدوارم بسلامت وخوشی بیاین.بوووس





بووووووووووووووس
فرزانه
23 آبان 91 0:50
سلام گلم خیلی خوشحالم که وبلاگ شمارا یافتم منم بندر عباس زندگی میکنم خوشحال میشم از طریق وبلاگ باهم در ارتباط باشیم روی ماه آرش کوچولو را میبوسم آرین مهر من 4 ماه بزرگتره برایتان آرزوی موفقیت دارم .لطفا به وبلاگ گل پسر من هم سر بزنید خوشحال میشم که بیشتر باهم اشنا بشیم.


فرزانه جونم کامنتت رو که خوندم کلی ناراحت شدم
آخه من 5 سال تنهای تنها تو بندر عباس زندگی کردم و هیچ دوستی نداشتم و الان که 10 روزه از بندر رفتم یه دوست خوب مثل شما پیدا کردم

مطمئن باش من بندر زو خیلی دوست دارم و اگه برای سفر به بندر اومدم حتما" یه برنامه می ذاریم تا همدیگه رو بیشتر ببینیم
مطمئنا" مرتب به وبلاگ پسر قشنگت سر می زنم
مامان محراب
25 آبان 91 0:51
سلام عزیزم دلم چه ناز پسملی داری یه بوس محکم از طرف من بکنش که جیغش در بیاد
مينا مامان ماهان
25 آبان 91 9:58
سلام عزيزم.خوبي ؟ آرش جون خوبه ؟ كجايي نيستي ؟ نگرانمون كردي عزيزم


ممنون که به فکرمون هستین
مرجان مامان آران
25 آبان 91 11:07
وای خدا ماشالااااااااااااااااااااااااااا چقدر خوشگلو بانمکی عزیزممممممممممممممممم
خوشحال میشم همدیگرو لینک کنیم عزیزم


حتما"
فرزانه
25 آبان 91 11:59
سلام خاله پگاه جونی.دیگه داریم نگرانتون میشیما.یه خبر از خودتون بدین.کوجایییییییین؟


سلام فرزانه جون ، بابا ما اینجااااییم