آرش آرش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

آرش کوچولوووی مامان و بابا

من یک عدد مامان تنبلم

1391/11/15 5:37
نویسنده : مامان پگاه
874 بازدید
اشتراک گذاری

باید اقرار کنم که من یه مامان تنبلم .....بازنده

این روزها زندگیم هر چی میدوم ، کار می کنم و نمی خوابم ولی باز هم به نتیجه نمی رسم .. آخرش مامان پگاه تنبل شکست خورده  با کلی کار نا تموم باقی می مونه ...

این روز ها پسری کلی بازیگوش و شیطون شده

کنترلش خیلی سخت شده ، تا ازش غافل می شم اونو در حال انجام یه کار خطرناک می بینم و مو به تنم سیخ می شه

الانم که دارم اینجا براش می نویسم ساعت 5:30 صبحه و جای خودم رو با بالش و پتو پر کردم ف چون اگه بیدار شه و ببینه که مامانش نیست کلی غر غر می کنه و کل خونه رو دنبالم می گرده

 

از تمام دوستای گلی که توی این مدت با احوالپرسی های مکررشون من رو شرمنده خودشون کردن واقعا" سپاسگزارم

خاله فرزانه مامان آرین جون که مرتب با تماسهاش منو شرمنده می کنه

خاله فرزانه مامان آرین مهر عزیز  که مرتب جویای حال من و آرش کوچولو بود

ازتون یه دنیا ممنونم

ما باز هم تند تند به روز رسانی می شیم ، بهمون سر بزنین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فرزانه
17 بهمن 91 23:52
هورررررراااااااااااا..آفرین پگاه عزیزم .نمیدونی چقدر خوشحال شدم دوباره نوشته های قشنگت رو دیدم همیشه به وبت سر میزدم وپست کریسمس که میومد ناامید میشدم از خوندن پست جدید.اما از سر دلتنگی عکسای قدیم آرش جونم رو نگاه میکردم .
راستی اینم بگم بهترین وزرنگترین مامان دنیایی واسه آرش جونی.آرش جونم این عنوان که مامانی نوشته مامان تنبلم رو نادیده بگیر از سر خستگی این رو نوشته .مامان پگاه مامان بینظیریه قدرش رو بدون.وایییییی چقدر نوشتم تقصیر خودته پگاه جون دیر اومدی کلی حرف تو دلم مونده بود


الهی من فدای این همه محبت و معرفت تو بشم فرزانه ، آرین رو ببوس