آرش آرش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

آرش کوچولوووی مامان و بابا

ما تو خونه مون یه عدد همستر داریم

1391/11/16 14:52
نویسنده : مامان پگاه
1,862 بازدید
اشتراک گذاری

حدودا"  یک ماه پیش من و بابا امیر تصمیم گرفته بودیم تا برای آرش کوچولو یه همستر بگیریم ، البته من بیشتر نظرم رو  یه بچه گربه پرشین  بود ولی چند شب پیش وقتی داشتیم از ددر دودوور مون به خونه بر می گشتیم ، نزدیکهای خونه دیدیم که چطوری ماشین نیروی انتظامی ایستاده و داره حیوونهای خونگی مثل سگ و گربه رو به زور از بغل صاحباشون در میاره ، دلم بد جوری گرفت

 

 

 

خدا رو شکر که تو مملکتمون همه مشکلاتمون حل شده و الان تنها مشکل مردم وجود گربه همسایه اس و بس

 

خلاصه طوری شد که از آوردن هر حیوونی به خونه پشیمون شدم ، برای همستر هم قرار شد بذاریم کمی آرش بزرگتر و اگه خدا بخواد عاقل تر بشه ، راستش دلم نمیاد همستر بیچاره زیر دست و پای آرش له بشه ، یا مثلا"  آرش همستر رو گاز بگیرهیا تو وانش خفه اش کنه ، طفلی گناه داره خوب !!!

تا اینکه من و بابا با کمی دقت به عکسهایی که از پسرمون گرفتیم متوجه شدیم ، بابا ما خودمون یه همستر کوچولووو تو  خونمون داریم ، باورتون نمی شه ؟

عکسها رو ببینین ...

اینجا  میز رو می جوه

 

اینجا اسباب  بازی اش رو می جوه

 

در قوطی شیر خشکش رو

 

در لوسیون مامان

 

و شیر آب سرد کن

 

حتی کابل برق ...

 

 

 

قبول دارین ما هم همستر داریم !!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سیمین
16 بهمن 91 23:42
عزیز خالهههههههههههه چه فلفلی شده ماشالا....... شیطونک


سیمین جون ازت ممنونم ، آدری رو ببوس
آتلیه تخصصی کودک آیرنگ
16 بهمن 91 23:48
سلام. آتلیه تخصصی کودک آیرنگ هستیم. در شرق تهران. برای تولد کودک خود او را به آتلیه ما بیاورید و یک 20 *25 رایگان به ارزش 25 هزار تومان رو رایگان هدیه بگیرید. و یا با معرفی مشتری به آتلیه ما یک 20*30 رایگان هدیه بگیرید. این هدیه شامل عکس برداری آتلیه و چاپ میباشد. به سایت ما سر بزنید و نمونه کار ها رو ببنید. خوشحال میشیم شما و وچولوتون رو ببنیم. . .
آنیل
17 بهمن 91 0:18
وااااااااااااای خیلی دلم برات تنگ شده بود

چقد ماشالا بزرگ شدی

قربون همستر کوچولو


انیل جون ازت ممنونم ، دختر قشنگت رو ببوووس
مامی کیارش و کیانا
18 بهمن 91 11:37
قربون این همستر برم من پگاه جون حتما لثه اش خیلی درد می کنه و می خواره واسه قند عسل ژل کین بی بی بزن


الهام جون آره ، براش کین بی بی خریدم ، 8 تا از دندوناش در اومده و 4 تاش داره همزمان در میاد که کلی درد داره
محمدحسين(مخترع كوچك)
21 بهمن 91 5:42
آرشي خيييييييييييييلييييييييييي باحالي

از جويدن هيچي غافل نشدي ها!!!!!!!!!!
فكر كنم اگه مامي اينا همستر بخرن اونم http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(29).gifبجويي


واقعا" راست گفتین