آرش آرش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

آرش کوچولوووی مامان و بابا

هورااااااااااااا آوش کوچولو دنیا اومد

1392/1/25 7:46
نویسنده : مامان پگاه
1,957 بازدید
اشتراک گذاری

 دو هفته ای بودکه کوچولوی ناز تو شکم خاله مریم همه رو مچل خودش کرده بود و هی ما زنگ می زدیم و اونا می گفتن هیچ خبری نیست ، تا اینکه 10 فروردین با توجه به اینکه خونه آقاجون وقتی بچه ها و نوه ها دور هم جمع می شن ماشالله خیلی شلوغ می شه و همه گرم حرف زدن می شن و در این میون من قید گوشی رو کامل می زنم.

دنبال گوشیم می گشتم ، پیداش کردم و دیدم اس ام اس دارم ، وااااااااااااای   از طرف عمو ارس بود

نوشته بود که خاله مریم 10 فروردین ساعت 13:50 ظهر زایمان کرده و آوش کوچولو رو به دنیا آورده

خدا می دونه چقدر خوشحال شدم .

اینم عکسای آوش کوچولوی ناز من در اولین ساعت دنیا اومدنشه ...

 

 

 

ارس و مریم عزیز ، قدم نو رسیده مبارک ، امیدوارم سالهای سال دستان مهربانتان پناه زندیگیش و محفل گرمتون پر از عشق و دوستی و محبت باشه

 

به امید اینکه کیامهر خاله سارا هم تا ماه دیگه به جمعمون اضافه بشه و تیم نه نفرمون زود تر تکمیل بشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)