آرش آرش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

آرش کوچولوووی مامان و بابا

سیسمونی آوش کوچولووو

1391/12/23 15:15
نویسنده : مامان پگاه
1,354 بازدید
اشتراک گذاری

وای خدای من این روزها چقدر زود می گذره ، باورم نمی شه

انگار دیروز بود که تو وبلاگ آرش خبر بارداری خاله مریم رو نوشتم و بهشون تبریک گفتم

دیشب خونه خاله مریم بودیم ، باورم نمی شه که تا 10 روز دیگه نی نی شون دنیا میاد ( ایشالله )

خاله مریم و عمو ارس با ذوق و شوق فراوان اتاق گل پسرشون رو چیده بودن، یه اتاق قشنگ با کلی اسباب بازی و چیزهای خوشگل

 

آوش کوچولو  زودتر بیا .......  بیا با آرش من همبازی بشو

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

محمدحسين(قهرمان كوچك)
25 اسفند 91 1:25
چندروز نبودم چقدر مطب گذاشتيد...سلام آرش جوني....خرس برفيت قشنگ شده.بيا برف بازي ما رو هم ببين....و خبر خوبمو....دوستت دارم...خوش باشي....بوووووووووووووووووسسسسسسسسسسس


اومدم و قهرمان تکواندو رو دیدم ، هزاااااااااار ماشالله
داغشو نبینی ، الهی طلای المپیک
fariba
26 اسفند 91 13:44
خاله مریم چه عیدی خوبی از خدا میگیره امسااأل


آره ایشالله
فرزانه
27 اسفند 91 0:43
سلام آرش جونم.انشاالله خاله مریم بسلامتی نی نی رو بغل بگیره ویه همبازی خوشگل مثل خودت برات بیاره عسلم.
اومدم پیشاپیش عید نوروز رو از طرف خودم وآرین کوچولو به شما ومامان وبابای عزیزت تبریک بگم.شاد وسلامت باشید وایام بکام.بهترین ها رو براتون آرزومندیم.:


الهی من فدات بشم
برای تو آریا و همسرت هم سال خوبی داشته باشین ایشالله
بابای ارشیا
29 اسفند 91 23:29
بهار است که بر درت می کوبد؛
سورنازن عید را بشنو ؛ که مستانه ملودی عشق می سازد
شادمانه خیز و سفره را نظاره کن ؛ حاضران را به تبسمی
مهمان دل ؛ و رفتگان را به تولای رحمان آرزو نما ؛
و من نیز لحظه تحویل دعا می کنم ؛ سال نو بر درخت زندگانیت
شاخه های نومیدی و دردمندی و فراق و نیاز چنان شکوفه
کند که تا نوروز پسین جز عزت و حرمت و صحت و برکت و
شادمانی و شیرین کامی و تبسم و مهربانی و عشق میوه ای ندهد.
سال 1392 خدمت شما و آرش خان مبارک باد .




ممنون ، عید بر شما و خانواده محترمتان هم مبارک
كتي(مامان آقا مهديار)
29 اسفند 91 23:43
صدمبارک به تو آن عیدکه فردا باشد
نـوروز نـوید وصـل دلـها بـاشـد
امـیـد که با فضل خداوند جـلـیّ
سـال فـرج مـهـدی زهـرا باشـد


سال نو بر شما مبارک باد




عید شما هم مبارک
FARIBA
30 اسفند 91 3:21
بر سر سفره احساس اگر جایی بود/ سخن ساده تبریک مرا جا بدهید/ سین هشتم سخن ساده ی تبریک من است/ جا سر سفره اگر نیست/ به دلها بدهید…… سال ۹۲ مبارک
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
30 اسفند 91 3:42
سال خود را با بهترین ۷ سین آغاز کنید :

سلام قولا من رب الرحیم
سلام علئ موسى و هارون
سلام علئ ابراهیم
سلام علئ نوح فى العالمین
سلام علئ المرسلین
سلام علئ إلیاسین
سلام هی حتى مطلع الفجر



عید شما هم مبارک
محمدحسين(قهرمان كوچك)
30 اسفند 91 5:18
دنيا رو برات شاد شاد و شادي و برات دنيا دنيا آرزو ميکنم *** عيدت مبارک عزيزم***


برای شما هم همینطور
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
16 فروردین 92 2:33
......`....%%%. ......`,%%%%%%` ........(¯`°v°´¯) .....`,%%;,%,%%% .........(_.^._) ..,%%; %%% %%% ...`%/% %//%%%_% ..%(%%, %% %/; %% ..%_ %%.%/%__/%% ..,%% / %%;%% .............`| / ...............|(.___;@@;.,..;@@; ...............|.| __@@@.;@@@; ...............|.|____ |/_____ |/___ سلام دوست عزيزم...آپم و منتظر حضورت