آرش آرش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

آرش کوچولوووی مامان و بابا

خاله صبا باز هم تبریک

1391/7/19 14:42
نویسنده : مامان پگاه
1,801 بازدید
اشتراک گذاری

صبای عزیزم ،

باز مثل همیشه دختر مهربون خونه مون ، دلمون رو با یه کار خوب شاد کرد ،

صبای عزیزم ،  ما رو کلی خوشحال کردی ، ازت ممنونم

ممنونم که بعد از مدتها ، باعث شدی صدای بابا و مامان رو این همه خوشحال بشنوم و دلشون رو این همه شاد کردی

شاید اولین بار بود که صدای بابا این همه شاد و خوشحال و سر زنده بود، با شنیدن صدای خوشحال بابا انگار تمام دنیا رو بهم داده بودن و چقدر آرزو کردم که ای کاش در این روز خوب من هم پیش خانواده ام شادی می کردم و صمیمانه تو رو به آغوش می گرفتم و قبولی ارشدت رو بهت تبریک می گفتم

به امید موفقیتهای بیشترت

 

تبریک از طرف آرش کوچولوو :

خاله شبا جونم ، من که بهت گوفتم اگه کتاب هیوانات منو یاد بیگیلی هتمن تهران قبول می شی، منم همونو خوندم تهران قبول شودم دیگه

هالا زود بیا تو اتاقه من با هم زندیگانی بوکونیم ، منم قول می دم تموم  مشقاتو خودم بونیسم

راستی یادم لفت بگم مبالک باشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله صبا
19 مهر 91 23:07
مرسییییییییییییییی پگاه جان خیلیییییییییییی خوشحالم و خوشحال تر از اینکه دیگه تهران نه تو تنهایی نه من دست تو هم درد نکنه آرشم پسر گلم چزوه هامو پاره نکنی خاله ها


خاله قووووول نیمیدم
پگاه مامان آرتین
25 مهر 91 2:50
مبارکه .آرش همه روپاره کن.آفرینننننننننن


اووووووووووووووووکی خاله جونم