آرش آرش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

آرش کوچولوووی مامان و بابا

در راه شیراز - روز اول سفر

1391/5/30 23:54
نویسنده : مامان پگاه
183 بازدید
اشتراک گذاری

شروع سفر : جمعه 20 مرداد 1391

سن آرش : هفت ماه و 20 روزگی

تا از خواب بیدار شدیم و بهت صبحانه دادیم و تمیزت کردیم و آماده رفتن شدیم ، ساعت 9:30 بود 

بابا امیر برای شما روی صندلی پشت جا پهن کرد تا راحت برای خودش دراز بکشی و خسته نشی ....

 

راستی اسباب  بازی هاتم ( جی جی و گیگیلی ) برات آوردم که تو راه حوصله ات سر نره ..

 

گاهی هم که خسته می شدی دراز می کشیدی ..

 

یا شیر می خوردی

و البته اون پشت دیگه جایی برای نشستن من نذاشته بودی و من پسبیده بودم به در ماشین

و البته گاهی هم نور اذیتت می کرد

 

خلاصه نزدیک ساعت شش بعد از ظهر بود که رسیدیم خونه دایی ممرضا اینا ( دایی مامان پگاه )..

تو نمام طول راه داشتم به لحظه رویارویی تو با دایی اینا فکر می کردم که نکنه از اون گریه های وحشتناک راه بندازی !!!

از اون گریه ها که آروم نمی شی ااااا !!!

ولی خدارو شکر نه تنها گریه نکردی ، انقدر باهاشون گرم گرفتی که من داشتم شاخ در می آوردم

دایی ، زن دایی و مریم یه لحظه تو رو تنها نمی ذاشتن و تو هم با خنده و جیغ و دست زدن ازشون استقبال می کردی ..

 

خدا رو شکر که تو خونه دایی اینا خیلی احساس راحتی می کردی ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهبا
1 شهریور 91 17:31
خاله فدات بشه خوش مسافرت مننننننننننن جیگر اون ژستت تو ماشینوووووووو


میسی