آرش آرش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

آرش کوچولوووی مامان و بابا

9 ماهگی ات مبارک

1391/6/30 15:34
نویسنده : مامان پگاه
1,156 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز شاهزاده زیبای من 9 ماهه شده

از لحظه بوجود آمدنت 9 ماه گذشت تا تو را در آغوش خود بگیرم ، 9 ماه بارداری را به امید روزی می گذروندم که بتونم تو رو به آغوش بگیرم ، ببویمت ، ببوسمت و به چشمان زیبایت خیره شوم ، با دیدن  مادری که نوزاد خود را به بغل گرفته بود من نیز سوار بر اسب آرزوهایم در رویاهای زیبایم تو را تصور می کردم که چگونه برای یک لحظه در آغوش مادر بودن بی تابی می کنی و من چه صبورانه و با عشق برای هر نگاه تو ترانه لالایی می خواندم ...

 

9 ماهه  شدنت مبارک شاهزاده کوچولوی من

 

 

 

 

خاطرات 9 ماه با تو بودن

 

 

اولین عکس از چهره آرش - جنین 12 هفته ای

 

 

اولین باری که آرش رو دیدم

 

آرش 4  روزه

 

 

آرش در 23  روزگی

 

 

 

آرش در 62  روزگی

 

 

آرش در 80 روزگی

 

 

آرش در 120 روزگی

 

 

آرش در 150  روزگی

 

 

آرش در 180 روزگی

 

 

آرش در 210 روزگی

 

آرش در 240  روزگی

 

 

و امروز آرش در 270  روزگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سمیرا
31 شهریور 91 11:44
الهی من قربونت بشم ک روز ب روز داری خوشگل‌تر میشی‌ عزیزم
آنیل
31 شهریور 91 16:20
هزار ماشالااااااااااااااااا به آرش قشنگممممممممم

ایشالا همیشه سلامت باشی خاله جون

من خیلی دوست دارمممممممم


خاله من و مامان پگاه هم مرسانا جون رو خیلی دوست داریم
girl
1 مهر 91 7:55
vay khooda cheghad ax az arash
baba pegah joon mooraghebe ghalbe maham bash inhame ax yehoo nazar
bawa ghalbe adam va mise akheeee
inhame ghashangi yehoo mibine
eshalaaaaaaaa ye up bezari az 12 hafteish ta 100000000000000salegish[hr

ممنون عزیزم ، چشمات قشنگ می بینه