آرش آرش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

آرش کوچولوووی مامان و بابا

اولین سرما خوردگی آرش کوچولوو

1391/6/31 22:28
نویسنده : مامان پگاه
461 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز کمی کسل و بی حال بودی ،بیشتر از روزهای دیگه عطسه می کردی ولی بهانه گیری و گریه در کارت نبود و مثل هر روز خودت رو با اسباب بازیهات و یا شیشه زیر تلویزیونی مشغول می کردی

نزدیکای ظهر بردمت حمام ولی نگذاشتم زیاد تو وانت با عروسکات آب بازی کنی و زود آوردمت بیرون و حسابی خشکت کردم و تا 2 ساعتی هم کولر روشن نکردم برعکس همیشه که نیم ساعت بعد از بیرون اومدن از حموم برات کولر رو می زدم

 

بعد از ظهر متوجه شدم که آبریزش بینی ات شروع شده و زود به بابا امیر که هنوز از شرکت برنگشته بود زنگ زدم و ازش خواستم تو راه خونه برات لیمو شیرین و شلغم بگیره

از اونجایی که تا به حال سرما نخورده بودی و این اولین تجربه ات از گرفتگی بینی ات بود ، شب به خاطر کیپ شدن بینی ات خوابت نمی برد و هر بار به این دلیل از خواب می پریدی و بلند گریه می کردی ، طوری که من و بابا تا ساعت 2 شب مشغول بغل کردن و نوازش تو بودیم تا اینکه به زور قطره بینی و پوآر و ویکس موفق شدی بخوابی ، ولی هر چند ساعت یه بار از خواب می پریدی و بلند بلند گریه می کردی

 

عزیزم امروز کلی بهت رسیدم و بهت کلی آب لیمو شیرین و شلغم دادم و الان 4 ساعتی هست که راحت خوابیدی

امیدوارم امشب راحت بخوابی و سرماخوردگیت هر چه زود تر خوب بشه

 

به امید سلامتی گل پسرم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بابای ملیسا
1 مهر 91 0:19
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه . وبلاگ ملیسا خانم با موضوع تولد یکسالگی ملیسا و سی و یکسالگی بابای ملیسا به روز شد . خوشحال میشیم که با اومدنتون و گذاشتن یه دستنوشته به یادگار ، تولد ملیسا جون رو زیباتر و باشکوهتر کنید . منتظرتون هستیم .


حتما" ، تولد ملیسا جون و باباش مبارک
girl
1 مهر 91 7:46
vay khoda arash mariz shode eshale k zoodtar khob she vay che bamaze oftade
مامان محمد فاضل
2 مهر 91 11:17
ای جان خوش به حالت کوچولوت هنوز فینگلیی من دق میکنم یه کم دلداری به من بدین


هزار ماشالله به آقای شما
فرزانه
2 مهر 91 11:45
خاله فدات شه انشاالله زود زودخوب شی گلم.مامان پگاه جونم واسه گل پسراسفندبریز.


چشم حتما"
مریم مامان عسل
5 مهر 91 1:50
ای جون چقدر جیگری شما!
ماشالله.
بهتری عزیزم؟


مرسی خاله کم کم دارم بهتر می شم