آرش آرش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

آرش کوچولوووی مامان و بابا

نیم ساعت در آشپزخانه

1391/8/30 16:07
نویسنده : مامان پگاه
980 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها دستت رو به هر جا بتونی میگیری و پا می شی ، گاهی هم دستت رو ول می کنی و تنها برای چند ثانیه می تونی تعادل بگیری

 

وارد آشپزخونه که می شی باید چهار چشمی مراقبت باشم ، زود می ری سراغ فرگاز و دسته اش رو می گیری و بلند می شی

بعد هم انگشتت رو میذاری رو دکمه فندک برقی و اون هی جرقه می زنه و تو هم هی ذوق میکنی

هر کاریت می کنم نمی تونم از اجاق گاز دورت کنم ، هر چی میگم اووفه ، جیییییییزه ، دااااااغه  ، پشت دستت می زنم ، سرت داد می کشم ، هیچ فایده ای نداره

تا به اجاق گاز نزدیک می شی و می گم " آرش " ،  تو باهام دعوا می کنی و دستاتو هی تند تند تکون می دی 

 

 

بابا هنوز فرصت نکرده ماشین ظرفشویی رو وصل کنه ، با گذاشتن چهار پایه قرمزه مثلا" می خواستم مانع از رفتن تو به زیر کابینت و شیطونیت بشم ولی ذکی خیال باطل

و البته هر جا خواستی دست می زنی و شیطونی می کنی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

پگاه مامان آرتین
30 آبان 91 16:58
ماشالا زودترتاتی کن وخونه روبهم بریز.چه پسرآقایی.اسم ما تو لینکتون نیست باماقهریددددددد
http://artinjan90.niniweblog.com


خاله جون دستت درد نکنه با این راهنمایی کردنت


من عاشق آترین گلیم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
1 آذر 91 1:26
سلام ماشالا چه نازه گل پسملی
خداحفظش کنه.
عزیزم دکترحسینی تلفنی وقت نمیده بایدحضوری وقت بگیری واسم بنویسی .آدرسش هم نرسیده به پارک پل سیدخندان توی ساختمان پزشکان هستش .
برای پسرخوشگل .


یه دنیا ازت ممنونم ، به نظر خیلی دکتر مهربونی میاد
فرزانه
1 آذر 91 2:46
وایییییییییییی قربونت برم من هزارماشالله دیگه مردی شدی واشه خودت
پگاه جون میبینی هزارماشالله این وروجکا انگار یهو با یه جهش بزرگ شدندآدم هم خوشحاله هم دلتنگ اونروزاشون که فقط یه جا میخوردندو میخوابیدند


آره فرزانه جون واقعا" راست می گی
فرزانه
1 آذر 91 2:48
راستی پگاه جون گذرت به کرج افتاد یه کلبه درویشی داریم در خدمتیم خیلی دوست دارم از نزدیک ببینمتون.


فرزانه جون منم همینطور
فرزانه
1 آذر 91 14:33
پگاه جونی اگه مایل باشی شماره موبایلم رو برات بذارم


باشه فرزانه جونم ، من موبایلم مشکل پیدا کرده شماره خونه رو بهت می دم
مرجان مامان آران
2 آذر 91 2:34
عزیزمممممممممممم چقدر بلایییی خوشگل ارانم مثل خودته ولی با روروئکککککککککک
فرزانه
2 آذر 91 8:58
سلام پگاه جون خوبید آرش عزیز را میبوسم . لطفا یک سر به وب من بزنید متوجه میشید مشکل منم با آرین مهر همین گاز دیگه از دستش کلافه شدم فر را باز میکنه ومیره روش خیلی میترسم ونمیدونم چه کار کنم .ایستادن آرش جون را تبریک میگم .


فرزانه جون آخه باید از دستشون چکار کرد ؟
مهبا
4 آذر 91 14:25
یعنی من رسما هلاک توام خاله!!! عشق منی بخدا کی میشه از نزدیک ببینمت بچلونمت!


قربون خاله مهبای خوووووووووبم بشم من ، بذار تا 28 دی چیزی نمونده ، شاید یهو خودم چلوووندمتا ...


به دوست خوبم برسام گلی سلام برسووووووون