آرش آرش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

آرش کوچولوووی مامان و بابا

قرار با مامانهای نی نی سایت در PLAY HOUSE

1391/12/22 2:17
نویسنده : مامان پگاه
1,483 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه 14 اسفند ساعت 10 صبح از خواب بیدار شدم، آخه این شبها آرش زودتر از ساعت 1 نمی خوابه و منم پا به پاش صبحها از خستگی می افتم

به عادت همیشه موبایلم رو از بالای سرم بر داشتم و دیدم از خاله لیدا مامان برسام کوچولو ، اس ام اس دارم ، بنده خدا ساعت 3:30 شب بهم اطاع داده بود که فردا ظهر با مامانهای نی نی سایت قرار داریم

همیشه دوست داشتم دوستای خوب نی نی سایتم رو از نزدیک ببینم

دوستای خوبی که 9 ماه بارداری رو با هم گدرونده بودیم ، همه بچه هامون همسن و سال هم بودن

الان 5 ماه هست که اومدم تهران ، پیششون ولی هر بار برام مشکلی پیش میاد و نمی تونم برم ببینمشون

تصمیم قاطع گرفتم که امروز هر طور شده  دوستامو ببینم

 

آرش رو به زور بیدار کردم و بردمش حمام و زود آماده شدم و راه افتادیم

به محض ورود به پلی هوس ، آقا آرش که فکر کرد مامان  پگاه ، آرش رو آورده مهد کودک و الان فرار می کنه و خودش می ره ، سفت به من چسبیده بود و گریه می کرد

بعد از مدتی( حدود یکساعت ) که دید من مانتو و شالم رو در آوردم و دارم باهاش بازی می کنم متوجه شد که اینجا شبیه محیط مهد کودکه ولی مهد کودک نیستو مامان پگاه قرار نیست غیب بشه

خلاصه آرش بعد از کلی گریه ، تازه یکی یکی دوستای همسنش رو دید

دوستایی که هر کدومشون تنها چند روز با هم تفاوت سن داشتن

 

آقا کیان گل ، پسر خاله نگین

آدرس وبلاگ کیان جون : www.ninigolo.niniweblog.com

 

پارمیس خانم قشنگ ، دختر خاله سمیرا

 

آقا برسام جیگر طلا ، پسر خاله لیدا

آدرس وبلاگ برسام جون : lidamamani.niniweblog.com

 

آقا کیان نانازی ، پسر خاله مصی

آدرس وبلاگ کیان جون :keyanjuju.blogfa.com

 

آقا بردیای خوشگل ، خاله ساغر

 

دیانا  جون دختر خاله آزاده

 

برسام جان ، پسر خاله افسانه

 

حلما جون ، دختر خاله هانیه

 

 

محیط پلی هوس خیلی خوب و به نظر من بهترین جا برای یه قرار مامانیایی با نی نی ها بود

آرش کلی از بازی در اونجا لذت برد

البته از 2 ساعت و نیمی که اونجا بودیم حدود 1 ساعتی رو به گریه گذروند

 

آرش در استخر توپ

 

آرش در حال ماشین سواری

 

آرش در حال الاکلنگ بازی با برسام جون

 

آرش در آشپزخانه

 

در حال تاب بازی

 

و بالاخره ، در حال استراحت و لم دادن روی مبل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نی نی قتو
22 اسفند 91 8:26
سلام مامان مهربون با طراحی تقویم سال 1392 همراه عکس کوچولوتون یه هدیه خوشگل برا سفره هفت سین و مهموناتون داشته باشین بعلاوه یک عکس طراحی شده به عنوان هدیه ازطرف ما دریافت کنید
فرزانه
22 اسفند 91 20:16
هزارماشاالله به این نی نی های نازنین والبته گل خوشگلم آرش عزیزم.خاله جون همیشه به گردش وبازی انشاالله.الهی دورت بگردم که به مامان وابسته ای مثه آرین من.


واقعا" گل گفتی