آرش آرش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

آرش کوچولوووی مامان و بابا

شاید آخرین برف امسال

1391/12/22 18:09
نویسنده : مامان پگاه
908 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه شب 16 اسفند بود و ساعت نزدیکیای 1:30 شب بود

تازه به زور خوابونده بودمت ، بابا امیر هم از شدت خستگی بی هوش شده بود

خاله صبا تو اتاقت نشسته بود و داشت درس می خوند ، گفتم قبل از خواب یه سر به خاله بزنم و بعد بخوابم، کمی با خاله خوش و بش کردیم و قبل از اینکه از اتاق بیرون برم رفتم کنار پنجره و بیرون رو نگاه کردم و دیدم واااااااااای چه برفی اومده !!!!

صبح که از خواب بیدار شدیم هنوز برف در حال باریدن بود و همه جا سپید سپید سپید بود

بعد از ظهر از خونه زدیم بیرون تا شاید آخرین برف بازی زمستونیمون رو انجام بدیم

 

برف قشنگی نشسته بود

 

وارد پارک که شدیم مردم رو دیدیم که پیر و جوون و کوچیک و بزرگ چه جور برف بازی می کردن و شاد بودن

شاد از آمدن برف

تو از اینکه مردم روی برف سر می خوردن و جیغ می کشیدن کلی خوشحالی می کردی

وقتی به هم گوله برفی پرت می کردن کلی می خندیدی

 

برف تو رو هم شاد کرده بود ، با اینکه هوا خیلی خیلی سرد بود ولی از روی برف راه رفتن لذت می بردی

 

پسرم با آدم برفی عکس گرفت

 

روی برف خیلی خیلی به سختی راه رفت

 

با بابا و مامانش عکس گرفت

 

کلی بهت خوش گذشت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فرزانه
22 اسفند 91 20:24
واقعا برف قشنگی بود همه شاد شدند.قربون برم آرش نانازی روکه روی برف راه رفته .راه رفتی یا پاتیناژ عسلم.
چه آدم برفی خوشگلی .
پگاه جون آرین هم راه میره اما خیلی جون عزیزه هنوز گاهی میشه اصلا از جاش تکون نمیخوره تا من دستشو بگیرم آقا راه بیفته.


آرش راه رفتنش خیلی بهتر شده ، دیگه با سرعت از این ور خونه می ره اون ور خونه
الناز
24 اسفند 91 16:45
پگاه جون راه رفتن آرشی مبارک

خیلی دلم برات تنگ شده
کاش میتونستی بیشتر سر بزنی

بووووووووووووس برای خودت و آرش جون


سلام النازی ، الهی من فدای تو و اون الینای نازت بشم
منم دلم برات یه ذره شده به خدا
خیلی خیلی دوست دارم

عروسم رو ببوس
خاله صبا
25 اسفند 91 16:15
ای جان چه عکسای قشنگی مخصوصا اون سه نفریه


دست شما درد نکنه ، عکسایی که انداختین خیلی خوب شده خاله جووووووووونم
فرزانه مامان آرین مهر
28 اسفند 91 8:13
سلام .آرش جون خوبه میبوسمش انشالله که سال خوب وپر از خیر وبرکت در پیش داشته باشید .یک سوال دلشتم آرش جون را مهد میبرید ؟


فرزانه جون ممنونم ، برای شما هم ایشالله سال خوبی باشه

راستش نه ، من آرش رو 4 بار بیشتر مهد نبردم
دیگه نبردمش عزیزم ، ولی بار آخر کلی گریه کرد
مامانی آرتین
22 فروردین 92 2:03
عزیزم خیلی آرش جون نازه.خوشحال میشم با هم دوست بشیم
سجاد
25 فروردین 92 8:54
پیش سجاد کوچولو هم بیا ...


چشم حتما" مزاحمتون می شیم