آرش آرش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

آرش کوچولوووی مامان و بابا

آرش پارک دوست داره

1391/11/30 23:56
نویسنده : مامان پگاه
904 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه 22 بهمن تعطیل رسمی بود و بابا جون خونه بود ، روزهایی که بابا جون خونه اس روزهای خیلی خوبیه

بعد از ظهر از پشت پنجره نگاه کردیم و دیدیم هوا بسیار عالی و تمیزه

بابا امیر و مامان پگاه تصمیم گرفتن گل پسر رو برای تفریح به پارک نزدیک خونه مون ببریم

پس توپ آرش کوچولو رو برداشتیم و زدیم بیرون

تا یه پارک رسدیم و آرش بچه هایی رو که داشتن فوتبال بازی می کردن رو دید از خوشحالی نمی دونست چکار کنه

کلی می خندید و از دیدن بچه ها خوشحالی می کرد

 

متأسفانه تاب رو برداشته بودن و تنها چیزی که می تونست باهاش بازی کنه ، سرسره بود

 

کلی خوشت اومده بود

 

 

انقدر محو تماشای بچه ها بودی که می گفتی بایستیم و اونها رو نگاه کنیم و بخندیم ، انگار فوتبال بازی کردن اونها برای تو مثل یه فیلم کمدی بود

 

بالاخره راضی شدی که برگردیم ، آخه هوا یهویی خیلی سرد شد و ترسیدم سرما بخوری

 

تو راه برگشت هم مثل همیشه خوابت برد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان امیر محمد
1 اسفند 91 0:23
سلام خاله حون من تو مسابقه شرکت کردم و باری برنده شدن به رای شما احتیاج دارم ممنون میشم به سایت زیر بری وبه کد515 امیر محمد رای بدی http://shahrekhatere.niniweblog.com/ رای ذاذی حتما خبرم کن
هیراد و عمه لیلاش
1 اسفند 91 0:31
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده ، لطفا به وبلاگش بیائید و کمکش کنیدآرزومند آرزوهای شما
FARIBA
8 اسفند 91 1:27
چه گل پسر بامزهای.....


ممنون
مینا
11 اسفند 91 4:52
سلام پگاه جون همه ارشیوت رو خوندم پسر نازی داری خدا حفظش کنه منم یه پسر دارم البته 5 ماهشه چند تا سوال ازت داشتم من میخوام توی وبلاگم عکس نی نی مو بذارم میگه حجمش زیاده شما چه جوری عکس میذاری سوال دیگم اینه میخواستم ببینم شما شیر خودتون را هم به بچه تون میدادین یا فقط شیر خشک میدادین بچه من شیر خودمو فقط توی خواب میخوره بهش شیر خشک ببلاک میدم ولی نمیدونم چه مقدار باید بخوره وزنش هم همین جور داره کم میشه اصلا هم حاضر نیست شیشه یا پستونک را بگیره با قاشق بهش شیر میدم خلاصه اوضاعی داریم با این پسرک راستی اون داروهای تفویتی که نوشته بودین تو ماههای اول میدادین چی بوده خیلی خیلی ممنون میشم اگه لطف کنی وجواب سوالهامو بدین ممنون
مینا
11 اسفند 91 4:53
سلام پگاه جون همه ارشیوت رو خوندم پسر نازی داری خدا حفظش کنه منم یه پسر دارم البته 5 ماهشه چند تا سوال ازت داشتم من میخوام توی وبلاگم عکس نی نی مو بذارم میگه حجمش زیاده شما چه جوری عکس میذاری سوال دیگم اینه میخواستم ببینم شما شیر خودتون را هم به بچه تون میدادین یا فقط شیر خشک میدادین بچه من شیر خودمو فقط توی خواب میخوره بهش شیر خشک ببلاک میدم ولی نمیدونم چه مقدار باید بخوره وزنش هم همین جور داره کم میشه اصلا هم حاضر نیست شیشه یا پستونک را بگیره با قاشق بهش شیر میدم خلاصه اوضاعی داریم با این پسرک راستی اون داروهای تفویتی که نوشته بودین تو ماههای اول میدادین چی بوده خیلی خیلی ممنون میشم اگه لطف کنی جواب بدی ممنون


سلام مینا جونم ، ببخش دیر جوابتو دادم ، لب تابم خراب بود

آرش ئنیا اومد 3300 وزنش بود و تا پایان 4 ماهگی از شیر من می خورد ولی بعد به دلایلی شیرم رو دیگه نخورد
اوایل بهش شیر آپتامیل می دادم که غوق الغاده دوست داشت ولی الان بهش ببلاک ، اپتامیل و گاهی بیومیل پلاس می دم

تقویتی هایی که بهش می دادم ، البته با دستور پزشکش بود
مستر زینک می دددم ، اشتهاش رو زیاد می کرد و آرش رو اگه عکساشو دیده باشی تا کلی کچل بوود که با خوردن مستر زینک کلی موهاش پرپشت شد
در کنارش شربت کلسیم و آهن هم می خورد

راستی من قبل از گذاشتن عکس حجمشون رو با برنامه پینت کم می کنم
توی قسمت ریسایز ابعادش رو نصف می کنم

موفق باشی و همیشه سلامت
باز هم بیا پیشمون
فرزانه مامان آرین مهر
12 اسفند 91 16:23
سلام حال واحوال خوش میگذره خانم ؟آرش جون خوبه ماشالله مردی شده پس دوباره زرنگ شدید
منم یکماهی اصفهان بودم گفتم حالی ازتون بپرسم وبگم که بیادتون هستم واز اینکه توی وبتون ازم تشکر کردید کلی ذوق زده شدم ممنونم .بوس برای آرش جون


شما لطف دارین ، آرین مهر رو ببوووووووووووس
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
13 اسفند 91 2:30
. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام . . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.- . . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_, . . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_ . . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨` . . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸ '``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨ , . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’ . . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨ . . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯ . . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./ . … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\ . . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`, . . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./
محمدحسين(مخترع كوچك)
13 اسفند 91 3:06
وسيله هم برات گذاشتم بهم سر بزني منتظرتم

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~
~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##



حتما"
مریم مامان عسل
17 اسفند 91 6:04
هزار ماشالله چقدر شما شیرینی عزیزم
همیشه به گردش گلم
خدا موهاشوووووووووو
جونم آرش کوچولو


ممنون از لطفتون